خالد صلاح

مريم أمين تحتفل بعيد ميلادها: "هبطل افكر واشيل الهم وسايبها على ربنا"

الثلاثاء، 04 مايو 2021 10:43 م
مريم أمين تحتفل بعيد ميلادها: "هبطل افكر واشيل الهم وسايبها على ربنا" مريم أمين
كتب محمد شعلان

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

احتفلت الإعلامية مريم أمين، بعيد ميلادها الـ 46، حيث نشرت صورة لها على حسابها الشخصي بموقع "إنستجرام"، وعلقت قائلة: "النهاردة عيد ميلادي.. متشكره يا رب على كل نعمك ومحبتك اللي مغرقاني.. وحتى لو انا زي الصورة كده ببص اشوف السنة الجديدة دي أو بكرة مخبي لي ايه.. فأنا برضو بقولك.. أني مطمئنه لأنها في ايديك... مسلمها لك من بابها".

مريم امين على انستجرام
مريم امين على إنستجرام

وأضاف الإعلامية مريم أمين، في رسالتها بمناسبة عيد ميلادها: "مسلمة لك يا رب السنة الجديدة ديرها أنت زي ما أنت عاوز... أنا هبطل افكر... واشيل الهم... واقعد احسبها... أنا سايباها عليك من بابها وفي كل لحظه في الـ365 بتوعها... وعارفه ومتأكدة انك هتفرح قلبي... وهتعملي كل اللي فيه خيري".

مريم امين
مريم امين

وفى وقت سابق، أكدت الإعلامية مريم أمين، أنها تشجع نادى الزمالك بالوراثة، نظرا لأن عائلتها من عشاق القلعة البيضاء، وأنه تشرفت بتقديم مئوية نادى الأهلي.

وقالت مريم أمين، خلال حوارها مع الإعلامى إبراهيم فايق فى برنامج "جمهور التالتة" المذاع على قناة أون تايم سبورت 2: "أنا زملكاوية وبتشرف بتقديم مئوية الأهلى رغم زملكاويتى ونفسى أعمل مقابلة مع كابتن الخطيب، وإيتو كان مبسوط جدا عندما علم أن الخطيب هيحضر الحفل، وكان بيتكلم عليه كويس جدا وبيقول عليه أسطورة تربينا عليها".


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء


لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة