صورة قديمة لـ نجلاء بدر تثير الجدل على "السوشيال ميديا"

الأربعاء، 12 يوليو 2017 05:27 م
صورة قديمة لـ نجلاء بدر تثير الجدل على "السوشيال ميديا" نجلاء بدر
كتب العباس السكرى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

انتشرت صورة قديمة للفنانة نجلاء بدر، على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك"، يرجع تاريخها لعام 1991، أثارت الجدل حول حقيقتها، خصوصا أنها تختلف كثيرًا عن صورتها الحالية، ورجح بعض رواد "السوشيال ميديا" أنها للفنانة نجلاء بدر من مسلسل "النوة" للكاتب الكبير الراحل أسامة أنور عكاشة، والمخرج محمد فاضل.

نجلاء بدر 2
نجلاء بدر 2

 

نجلاء بدر
نجلاء بدر

 

نجلاء بدر بدأت مسيرتها تقريبًا مطلع التسعينيات، بالظهور فى مسلسل "النوة" وعدد من الفوازير والسهرات، ثم انقطعت فترة طويلة عن التمثيل، لتعود بمسلسل "ليالى" مع زينة عام 2009، وبعده "ريش نعام" مع داليا البحيرى، وجاءت شهرتها مؤخرًا بعدد من الأعمال منها مسلسل "قلوب" ومسلسل "الزوجة الثانية" وفيلم "قدرات غير عادية" مع المخرج داود عبد السيد.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

سمير شاكر

ايه الصورة دي

دي قبل ما تبقى انسان على راي اللمبي

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

بلاش مبالغة !!

على فكرة ملامحها متغيرتش ولا حاجة , كل الحكاية ان صورتها فى التسعينات كانت فيها سمينة شويتين وتسريحة شعرها كانت واخدة لوك تمانيناتى , انما حاليا خست وبقى قوامها رياضى , دايت و جم وحركات وكده , وتسريحة شعرها بقت ابسط , فبقت ملامحها منحوتة اكتر وشكلها بقى احسن , هى مكانتش وحشة , كل الحكاية انها كانت سمينة وخست, على فكرة كل السمان لما بيفقدوا وزن كبير شكلهم بيختلف , عادى يعنى , انا اعرف ناس كانوا دفعتى وكانوا سمان وهما فى الكلية , لما بقابلهم دلوقتى مش بعرفهم بعد ما خسوا , واحيانا بتوصل انهم بيفرجونى على صورهم القديمة علشان افتكرهم , الموضوع مش غريب ولا خارق يعنى !!

عدد الردود 0

بواسطة:

Doaa

وحشتيني .. ووحشتني ايام مدرسة دوحة الادب الثانويه بنات

الصوره فرقت ربع قرن فمنطقي انها تغير من ملامحها كثير .. و الاهم ان نجلاء نزل وزنها كثير جدا عن فترة ما كانت في المدرسه و الجامعه فمنطقي ان وجهها يكون انحف كثير عن زمان .. و في جميع الحالات موتوا بغيظكم فنجلاء طول عمرها زى القمر

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة