أكرم القصاص - علا الشافعي

دنيا الحلو تسجل أغنية "الزمالك أسلوب حياة" فى حب نادى الزمالك

الجمعة، 25 نوفمبر 2016 01:00 ص
دنيا الحلو تسجل أغنية "الزمالك أسلوب حياة" فى حب نادى الزمالك دنيا الحلو " حسناء الزمالك"
كتبت جهاد الدينارى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

بعد الضجة التى أثارتها " دنيا الحلو" أو" حسناء الزمالك" كما أطلق عليها الجمهور فور ظهورها فى لقطة انتشرت لها على مواقع التواصل الاجتماعى، أثناء تشجيعها فى مباراة الزمالك و"صن داونز" فى نهائى الكأس الأفريقى، حيث لفتت بحسنها جمهور الكرة فى مصر، وانطلقت من بعدها فى عالم الأزياء والموضة لتتحول لأشهر " مودل" فى مصر مؤخراً.

أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (1)
دنيا الحلو تغنى لنادى الزمالك
 
لكن لم يتوقف الأمر عند هذا الحد فحسب، إنما قررت أن تعلن عن حبها لناديها المفضل " الزمالك" من خلال إطلاقها لأغنية جديدة تحت عنوان " الزمالك أسلوب حياة" والتى ستعرض خلال أيام على شاشات التلفزيون، تشيد من خلالها بلاعبيه وبجمهوره وتؤكد على انتمائها وإخلاصها له مثلها مثل باقية مشجعيه.

 

أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (2)
دنيا الحلو مع فريق عمل إنتاج الأغنية
 
كما  أنها تركت كلمة شكر وتقدير لرئيس نادى الزمالك المستشار " مرتضى منصور" لتعلن عن احترامها له ولكل المجهودات التى قدمها للنادى مؤخراً وفقاً لحديثها لليوم السابع قائلة ":

أحب نادى الزمالك كثيراً وأشجعه أباً عن جد وأحاول دائماً أن اتابع كل مبارياته ولم أكن أعلم أن حضورى لأول مباراة داخل الاستاد سيثير حولى هذه الضجة، ففى البداية تفاجأت كثيراً، ثم اعتبرت الموضوع فرصة لأعلن عن انتمائى لهذا الكيان الكروى العملاق.

أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (3)
دنيا الحلو فى مكتب مرتضى منصور بنادى الزمالك

وتتابع " دنيا" لذلك قررت أن أطلق أغنية جديدة صورتها " فيديو كليب" أبرز من خلالها حبى الشديد له وانتمائى الكبير، لذلك وجب على أن أترك كلمة شكر وتقدير لرئيس نادى الزمالك المستشار " مرتضى منصور" لأنه استطاع أن ينهض بالنادى مؤخراً على كافة المستويات.

 

أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (4)
بوستر دنيا الحلو فى أغنيتها الجديدة
 
وتابعت دنيا حديثها واصفة حال النادى قبل مجىء " مرتضى منصور" بمركز شباب خالى من النظام موضحة ": النظام عم المكان القواعد واللوائح تحكمنا جميعاً تحت سقف هذه القلعة، حتى المحال التجارية والمطاعم الموجودة بداخله تطورت وخدمتها ارتفعت و المكان أصبح نظيفاً خالى من العشوائية، كما أنه رمز للانتماء الحقيقى فهو يحتك بالجمهور بشكل مباشر وأحياناً يتخلى عن مكانه وينزل المدرجات ليشارك الجمهور التشجيع لكل هذه الأسباب وجب على شكره كواحد من أهم رموز نادى الزمالك المخلصين.
 
أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (5)
سيلفى لدنيا الحلو مع علم الزمالك
 
والجدير بالذكر أن الأغنية من تأليف " إسلام بنا" وألحان وتوزيع " مادو" وبالاشتراك مع الإعلامية " سلمى عز الدين".
 
أغنية  أسلوب حياة لمرتضى منصور (6)
دنيا الحلو بقميص الرقم 10 فى فريق الزمالك
 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

Sjahat Elmorshdy

اجمل من الاغنيه نفسها

اللي اجمل من الاغنيه نفسها هو شكرها للسيد المستشار مرتضي منصور .. هذا الشكر اختصر سنيين من الوقت .. حسناء وكمان ذكيه بتعرف من اين تؤكل الكتف... مبروك مقدما .....

عدد الردود 0

بواسطة:

ahmed

سنظل من العالم المتأخر

مستحيل حيكون في اي تقدم او امل في البلد دي طول ما احنا بالتفكير ده علشان واحده طلعت في ماتش خلاص الدنيا قامت وقعدت وتصوير و برامج واستديوهات وموضه وبكره نجمه سينيمائيه ليه ياعني كل الحوار ده؟؟؟ في اوروبا ملايين الحسناوات بتروح الماتشات والكاميرا برضه بتصور لكن بعد الماتش خلاص انتهي الكلام...ما فيش برنامج اهبل في اوروبا يعمل كده خلاص كل واحد بياخد حجمه وخلص الموضوع علي كده بقي في ماتشات اوروبا يستضيفوا كل يوم الف حسناء والبنات في اوروبا ملايين الحسناوات بتدرس وتشتغل وتصنع لنفسها حياه بمجهود فردي عكس الحسناوات بتوعنا اللي بياخدوا فلوس وشهره علشان همه حسناوات بس... علشان كده الغرب متقدم بالعمل والمجهود طول الاسبوع عمل بدقه وضمير ويومين راحه اعمل اللي انت عايزه لكن احنا ناس بتاخد ملايين ومبتتعبش وناس هي مستقبل مصر ومبتاخدش حاجه الحسناوات والافلام والموضه بتاخد ملايين وفي الاخر مابتفدش البلد بشئ الموضوع خد اكبر من حجمه...وفي الاخر نقول يا سياده الريس الحياه غاليه والاسعار نار ومش عارفين نعيش...لان احنا السبب عايزين فلوس وشهره من لاشئ زي الحسناوات مش عايزين نشتغل ونطور من فكر يخدمنا ويخدم البلد مجرد فكر او مجرد رائ ممكن يكون صح وممكن يكون غلط

عدد الردود 0

بواسطة:

أشرف باشا

أسلوب تانى

أسلوب حياة كيف يعنى دائما الثانى وصيف المارد الأحمر هو دا أسلوب حياتهم هههههههههه.

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوي

التحية الحقيقية للمكياج :)

التحية الحقيقية للمكياج :)

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد حسني

اُسلوب حياة الزمالك زي موجه كوميدي

الزمالك و بعض من مشجعيه متعودين دايما علي انتقاد اي نجاح للغير و خصوصا النادي الاهلي و التهديد بالانسحاب و محاولة الضحك علي أنفسهم في الحقيقه المؤكدة ان النادي الاهلي هو نادي القرن في افريقيا و دائماً ترتيبهم هو التابع او الوصيف في اي بطوله .. هو ده فعلا اُسلوب حياتهم....

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن

هو فيه ايه بالظبط

ماكنش ماتش والكاميرا جت على وجهك الملئ بمساحيق التجميل زهقتينا ازياء وغناء واونطة ورياء لرئيس النادى ايه يا بنت الناس انتى صيادة بس مستعجلة قوى على استغلال كل فرصة جت فى الهوجة اهمدى بقى

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة