القارئ وليد الحلواني يكتب: أنا معرفهوش

الثلاثاء، 11 أغسطس 2020 10:00 ص
القارئ وليد الحلواني يكتب: أنا معرفهوش مصطفى حفناوى

أنا معرفهوش 
أبو وش حلو وبشوش 
ف محبة الناس ليه 
متعدوش 
..
كان راجل دايما وسط ناسه
كان طيب والجمال بإحساسه 
صحابه ياما قالوا عنه 
صغير قبل كبير علي راسه
..
فجأة تعب حس بوجع 
راح المشفى ف صبغه بلع
دكاتره غم هملو فيه 
خلو الشلل مسك ف الجدع
 
والقلق بان علي الناس حواليه 
بنقول يارب اشفلنا فيه
والعيون بتبكي علي كان 
مبقاش واقف ع رجليه
..
 
فجأة رب الكون نداله
يمكن عنده يتحسن حاله 
واللي باقي منه هيبقى ذكرى
ودعوة حلوة هنقولهاله
 
أنا معرفهوش أبو وش حلو وبشوش 
....
ربنا يرحمه
 
 



أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة