هل تتمنى رضوى الشربينى ارتداء الحجاب؟.. اعرف قالت ايه

السبت، 25 أبريل 2020 12:42 ص
هل تتمنى رضوى الشربينى ارتداء الحجاب؟.. اعرف قالت ايه رضوى الشربينى
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قالت الإعلامية رضوى الشربينى، إنها ترددت كثيرا من نشر صورتها بالحجاب، خوفا من اتهامها بالتمثيل وادعاء الفضيلة، موضحة أن البقاء في المنزل بسبب فيروس كورونا فرصة لمراجعة أنفسنا.

ونشرت الإعلامية رضوى الشربينى، عبر حسابها بموقع انستجرام، صورتها بالحجاب، وعلقت قائلة: "ترددت كتير أوى قبل ما أحط الصورة دى... يمكن علشان كان نفسى تبقى أول صورة بالحجاب لما ربنا يكتبه ليه بجد ويمكن كنت خايفة من اتهامى بالتمثيل أو إدعاء الفضيلة..... بس أول مرة أحس أنها صورة معبرة للكلام اللى عايزة أقوله".

رضوى الشربينى (1)
 

وأضافت: "السنة دى احنا كلنا قاعدين فىً البيت ودى فرصة ذهبية لكل شخص فينا... نراجع نفسنا ونطلب منه السماح والهداية.. ومحدش فينا ملاك وكلنا مقصرين".

رضوى الشربينى (2)
 

واختتمت قائلة: "بس الأكيد كلنا عايزين ندخل الجنة.. واللى يقدر يعمل السنة دى حاجة أزيد يعملها... واللى يقدر يشجع غيره يشجع.. واللى يقدر يسامح يسامح واللى يقدر يقرب من ربنا أكتر يقرب.. لعل رمضان السنة دى مختلف لينا جميعا... رمضان كريم".

يشار إلى أن الإعلامية رضوى الشربينى، شاركت في العديد من الفيديوهات عبر موقع تيك توك، حيث أدت فيديوهات ثنائية لشخصين يغنيان أغنية "بكلمك مش بترد"، حيث شاركت رضوى جمهورها مقاطع فيديو بكثافة خلال الأيام الماضية على تطبيقى "تيك توك" و"إنستجرام".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة