خالد صلاح

هنيدى: "ولادى بيقلدونى على التيك توك بس مش بينزلوها لكن دمهم خفيف"

الثلاثاء، 06 أكتوبر 2020 12:08 ص
هنيدى: "ولادى بيقلدونى على التيك توك بس مش بينزلوها لكن دمهم خفيف" هنيدى
كتب: بهاء نبيل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال النجم محمد هنيدى: "بحب السينما أكتر من التليفزيون لأن عنصر الوقت في التنفيذ أقل، لأن المسلسل بياخد 6 شهور، بجانب أن السينما لها متعة خاصة، ولكن بين الوقت والأخر لازم الواحد بيشتاق أن يطل على الناس في البيوت.

وأضاف خلال لقائه في برنامج "كلمة أخيرة" تقديم الإعلامية لميس الحديدى، المذاع على قناة ON: أنا خلصت تصوير فيلم "الإنس والنمس"، وشريف عرفة مدرسة كبيرة وشغله عبارة عن منظومة كل حاجة بتحصل في وقتها وكل واحد واخد باله من شغله بجانب أنه شاطر جدًا، ولسه متحددش وقت للنزول ولكن إن شاء الله يكون في إجازة نصف العام.

وعن وقت الحظر من انتشار فيروس كورونا قال: أكيد الكورونا بتخوف وكنا في الأول مانعين الخروج بالأخص في أول شهرين وكنا واخدين كل الاحتياطات، وكانت اللمة حلوة في أول 10 أيام ومبسوطين وبعد كده بقى ابتدع كل واحد في غرفته، لغاية لا ربنا وسعها ونزلنا بقى وسبناها على الله".

وتابع: ولادى بيقلدونى في التيك توك لكن مش بينزلوها، وأكتر حاجة عجبتنى منهم كانت لما عملوا مشهد خالتى نعيمة وحاجات في وش إجرام ولقيتهم إلى حدا ما دمهم خفيف.

يذكر أن برنامج " كلمة أخيرة " تقديم الاعلامية لميس الحديدي   ويذاع  من السبت إلى الثلاثاء  في تمام التاسعه  على شاشة  " ON".

 


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء



لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة