استعد لماتشات كأس الأمم الأفريقية فى 6 خطوات

الأربعاء، 05 يونيو 2019 02:23 م
استعد لماتشات كأس الأمم الأفريقية فى 6  خطوات براون
تقرير خاص

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
مع كل ماتش بيقرب، تزيد دقات قلبك والأدرينالين يعلى في جسمك، عقلك يرسم سيناريوهات، وتفكر في الفرحة لما مصرتكسب، وتطرد أفكار خسارتها من عقلك. التشجيع له طقوس معينة و مختلفة عند كل شخص.أيا كانت طريقة تشجيعك المفضلة، براون معاك و هتشاركك في كل لحظاتك الحلوة... وهتقولك ازاى تستعد للاستمتاع بالماتش بأفضل مظهر فى 6 خطوات: 
 
براون (1)
 
1- جمع أصحابك، "المهم هي "اللمة" سواء مصر كسبت أو خسرت، انت أكيد هتستمتع باللعبة الحلوة، و يكفينا عودة منتخبنا لكأس أمم أفريقيا بعد غياب طويل.
 
2- اختار قميص لاعبك المفضل اللي بتحبه وبتتفائل بيه
 
براون (2)
 
3- ظبط مظهر و ستايل شعرك وذقنك: لتكون في أتم الاستعداد لـ90 دقيقة أشغال كروية شاقة.كلنا نحب نكون أنيقين واحنابنشجع فريقنا المفضل.  سواء حلق الذقن كاملة، تشذيبها فقط، أو حلق الذقن زىلاعبك المفضل. كل ده هيخليك محط الأنظار بين باقي المشجعيين. ونصيحة..براون Multi-grooming kit الجديدة لها 9 وظائف مختلفة تقدر تعمل أى مظهر بماكينة واحدة، غير انها مقاومة للماء بنسبة 100%.
 
براون (3)
 
4- تقبل جميع أنواع المشجعين، كلنا عندنا صاحب يحب يرسم العلم على "وشه"، وصاحب ثانى يشتري علم الفريق، ويرفعه مع صوت التشجيع. و فى الصاحب اللى لازم يحضر معه المزمار و الطبل علشان يخلى القعدة أحلي. 
5- أحجز مكان فى القهوة، علشان دة أحلى تتفرج فيه على أى ماتش مع الصحاب. وممكن التجمع في بيت صاحب أمام التلفزيون الـ50 بوصة و تندمج في التشجيع و كأنك في الاستاد بالضبط. و أكيد ماتنساش النقانيق مثل البطاطس المقرمشة و الفشار و "الحاجة الساقعة" لجعل التشجيع ملئ بحماس أكثر.
 
براون (5)
 
6- كلنا بنحب نشجع بطرق مختلفة و لكن نتفق مع بعض في حبنا للكرة و لمة الأصدقاء للتشجيع، بلاش تتحول للرجل الأخضر و تكسر حواليك، تقبل النتيجة اياَ كانت و خلى روحك رياضية علشان انت و اللى حواليك تستمتعوا باللمة.
 ودلوقتى كل اللى عليك انك تختار الماتشات اللى هاتشوفها وتحدد مواعيدها و تستعد.   
 
وفر في الوقت والمجهود واحصل على ماكينة براون Multi-grooming kitالخاصة بك في أسرع وقت ممكن من Souq.com بأفضل الأسعار والعروض  من خلال الرابط التالى: BraunxSouq.
 
براون (4)
 
 
 
 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة