أحمد يشارك بصورة مع والده: علمنى أعتمد على نفسى وعايز أرد له الجميل

الأربعاء، 24 أبريل 2019 06:30 م
أحمد يشارك بصورة مع والده: علمنى أعتمد على نفسى وعايز أرد له الجميل القارئ ووالده
كتبت مريم بدر الدينِ

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

شارك القارئ أحمد إسماعيل مبارك ، من مدينة بسيون بمحافظة الغربية، خدمة صحافة المواطن بـ"اليوم السابع" بصورته مع والده، قائلا: "علمنى إزاى اعتمد على نفسى ودايما بيحفزنى علشان ابقى كويس، وأكتر واحد وقف معايا فى حياتى كان بيقولى أنا صاحبك لو حصلك مشكله قولى وإحنا نحلها، وكنا نخرج دايما مع بعض".

وتابع :"بجد نفسى ارد ليه الجميل وأطلعه الحج وبإذن الله هعملها وأنا دلوقتى نفسى هو يشوف رسالتى دى ربنا يخليك ليا يا أجدع وأحن أب فى الدنيا، أنا من غيرك مسواش آى حاجة، يكفى أنى لما بتكلم مع آى حد بيقولى أنت ابن إسماعيل مبارك، ويفضل يقول عنك قصص انه حرفيا عمره ما فيه حد احتاجه إلا ووقف جانبه".

القارئ ووالده
القارئ ووالده

 

شاركونا من خلال رسائلكم على رقم واتس اب اليوم السابع 01280003799 والصفحة الرسمية لخدمة صحافة المواطن على فيس بوك https://www.facebook.com/sahafetalmuatin   وأرسل لنا صورتك مع بابا واحكى لنا ما هو أكثر شىء تعلمته منه فى حياتك.

كما تتيح خدمة صحافة المواطن إمكانية أن يطلب القراء من فريق "اليوم السابع" تغطية حدث أو التحقيق فى مشكلة تصادف أحد القراء أو قضية تهم قطاعا من المواطنين أو للكشف عن نقص فى الخدمات، أو نشر شكوى أو استغاثة، أو تصحيح خبر أو معلومة على الموقع، أو إرسال فيديوهات أو صور لحدث تواجدتم فيه وسيتم نشرها باسمكم على اليوم السابع.

كما يجدد "اليوم السابع" دعوته لقرائه الأعزاء، للمشاركة بشكواهم ومشاكلهم، من خلال تطبيق الواتس آب، على رقم 01280003799، خدمة "شكوتك بصوتك" لتسجيل شكاوى المواطنين بالصوت والصورة ويتواصل محررو "اليوم السابع"، مع القراء مباشرة فى أماكن متفرقة بالقاهرة والمحافظات، من كل أسبوع، للاستماع إلى شكواهم وتسجيلها لنشرها على الموقع الإلكترونى.

 

 










مشاركة



الرجوع الى أعلى الصفحة