سارة نخلة: "بقالى سنة ونص متمرمطة ورفعت قضية خلع علشان حريتى"

الإثنين، 23 ديسمبر 2019 08:16 م
سارة نخلة: "بقالى سنة ونص متمرمطة ورفعت قضية خلع علشان حريتى" سارة نخلة
كتب خالد إبراهيم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أعلنت الفنانة سارة نخلة، رفعها قضية "خلع"، لتنفصل رسميا عن الفنان أحمد عبد الله محمود، حيث تشهد ساحات المحاكم العديد من الأزمات والمشاكل بين أحمد عبد الله محمود و سارة، لرغبة الأخيرة فى الطلاق.

وكتبت سارة عبر حسابها على "فيس بوك"، "بما أنه كان عاماً مليئًا بجلسات لمحكمة الأسرة و غيرها من المحاكم فحبيت ابتدى سنة جديدة بعيدا عن كل دا و كان لازم أخلص بعد مرمطة سنة ونص ... النهاردة عملت قضية خلع و تنازلت عن كل حقوقى الزوجية مقابل حريتى و طلاقى عشان ابقى فاضية لشغلي و حياتى"

سارة نخلة
سارة نخلة

 

وتابعت سارة، "الله تعالى قال تسريحٌ بإحسان وأنا بقالى سنة ونص متمرمطة عشان احصل على التسريح دا و لكن اضطريت للخلع عشان انا خلقت حرّة ومش ممكن حد يستعبدني او يمرمطني و عشان العشرة و العيش و الملح و عشان ما يتقلش عليه مخلوع بعد السنين دي كلها كنت مأجلة الخطوة دي بس سبحانك ربي صبرت كتير بالأدب و الاحترام بس خلاص ... هو شخص مؤدب و على دماغى من فوق بس الخلع هو الحل النهائى و فداهية حقوقي الزوجية مهما كانت.. راح من عمري 5 سنين زواج مش هازعل على فلوس بقا"

واختتمت: "ألف كلمة مخلوع ولا اسمع ان عندي جلسة جديدة وحدة فى 2020 فى محكمة الأسرة خلاص فرهدت ولو على الفلوس ربنا بيعوض".

 

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة