شاهد.. ماذا قال مارشميلو عن مشاركته عمرو دياب فى أغنية "باين حبيت"

الخميس، 27 سبتمبر 2018 03:21 م
شاهد.. ماذا قال مارشميلو عن مشاركته عمرو دياب فى أغنية "باين حبيت" مارشميلو وعمرو دياب
كتب خالد إبراهيم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

"شرف لى العمل مع عمرو دياب واحد من أكبر الأساطير فى الشرق الأوسط"، بهذه الكلمات تحدث الموزع الموسيقى ولاعب الـ"دى جى" العالمى مارشميلو، عن تعاونه مع الهضبة عمرو دياب فى أغنية "باين حبيت"، والتى طرحت على "يوتيوب".

مارشميلو الذى يحظى بمتابعة الملايين حول العالم، قال "الموسيقى هى لغة عالمية، لا شىء يثيرنى أكثر من قدرتى على الغوص فى عمق الثقافات المختلفة، وكان شرفًا لى العمل مع عمرو دياب واحد من أكبر الأساطير فى الشرق الأوسط فى هذه الأغنية".

وكلمات الأغنية الجديدة للهضبة، هى "وأنت معايا ما بيشغلنيش الناس .. فرق الأحساس أجمل بكتير..وأنت معايا بشوفك أحلى الناس.. ده حقيقة خلاص مافيهاش تغيير..باين حبيت.. أيوه أنا حبيت.. حبيت الدنيا اللى بتضحكلى معاك على طول.. باين حبيت أيوه أنا حبيت وبشوف فى عينيك الفرحة اللى تخلينى بقول.. اتأكدت أن أنا مقدرش أعيش غير وأنا وياك وهقولك أيه.. ده ما فيش ثانية تعدى ما توحشنيش وارتحت معاك طب أسمه ده أه.. باين حبيت أيوه أنا حبيبت.. حبيت الدنيا اللى بتضحكلى معاك على طول.. باين حبيت أيو أنا حبيت.. وبشوف فى عنيك الفرحة أللى تخلينى أقول".

وتعتبر أغنية "باين حبيت"  السادسة من ألبوم الميجا ستار عمرو دياب من  "كل حياتى"، بعد يتعلموا وهدد وكل حياتى وتعالى وده لو اتساب.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة