شكوى من انقطاع مياه الشرب بشارع شريف لمدة 12 ساعة يوميا بالهرم

الثلاثاء، 24 يوليو 2018 06:00 م
شكوى من انقطاع مياه الشرب بشارع شريف لمدة 12 ساعة يوميا بالهرم انقطاع المياه
كتب أحمد جودة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أرسلت القارئة سارة شكوى من انقطاع مياه الشرب بشارع شريف المتفرع من شارع ترسا الهرم، بمحافظة الجيزة، مضيفة «يعانى الأهالى من انقطاع مستمر فى المياه وعند الاتصال بخدمة العملاء التابعة للشركة القابضة لمياه الشرب لا توجد أى أستجابات».

 

وأضافت القارئة عبر شكواها، « المياه بتقطع فوق الـ 12 ساعة يوميا، مما يكشل عبء على المواطنين خاصة الموظفين فى عدم الذهاب إلى أعمالهم، ولما بتكلم خدمه العملاء مفيش استجابه حتى غرفه عمليات المحافظة».

 

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع " برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.








الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

الهرم

الهرم من الطالبية شارع العروبة عز الدين عمر ترسا المياة بتقطع باليوم وتيجي ساعتين. انقذونا ارجوكم

عدد الردود 0

بواسطة:

سامح

شارع اولاد عبد الرازق من عبداللة علي العروبة هرم

المياة قاطعة بشكل مستمر ممكن كل يومين تيجي ساعة او اقل الحياة مستحيلة ولا حياة لمن تنادي شركة المياة لا تستجيب مجلس الوزراء لا يستجيب عضو مجلس الشعب لا يستجيب الخ الخ الخ مشعرفين نكلم مين ونعمل اية احياء فاسدة كل الخدمات موجودة معادا المياة نعمل اية في الكارسة دي

عدد الردود 0

بواسطة:

mosha

حرام الى بيحصل فين وربنا بنموت الماية مش بتيجى

ارجوك وصلو صوتى لى اعالى شئ احنا بنموت ب البطئ والله مش بكدب من شهر رمضان واحنا على الحال ده اقسم بالله العظيم مش عارفين نستحمه ولا نعيش ولا نكل ولا نشرب

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة