شكوى من انقطاع مياه الشرب بشارع القومية العربية فى إمبابة

الجمعة، 08 يونيو 2018 03:17 ص
شكوى من انقطاع مياه الشرب بشارع القومية العربية فى إمبابة انقطاع مياه
كتب إسلام جمال

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

اشتكى سكان شارع القومية العربية بمنطقة إمبابة فى محافظة الجيزة، من انقطاع مياه الشرب عن منازلهم منذ صباح اليوم.

وقال القارئ، محمد أبو السباع، أحد سكان الشارع لـ"اليوم السابع" إن الأهالى عانوا بسبب انقطاع المياه، وتكلفوا عناء الذهاب لجلب جراكن المياه من أماكن بعيدة.

وطالب القارئ، المسؤولين المختصين عبر خدمة "صحافة المواطن" بالعمل على إعادة ضخ المياه، والحرص على عدم قطعها إلا بعد تحذير الأهالى للاستعداد بملئ الجراكن والخزانات، خاصة فى أيام وليالى شهر رمضان المبارك.

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع" برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.

 

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

جنة الله

حسبى الله ونعم الوكيل

الميه مقطوعه من بعد السحور لحد دلوقت ما ينفعش كده احنا فى شهر مفترج والناس خلاص ما بقتش مستحمله اللى بيحصل ده ولا تنبيه ولا اى حاجه ولا عندنا نقطة ميه حسبى الله ونعم الوكيل

عدد الردود 0

بواسطة:

جنة الله

استغاثه

ياريت حد يقولنا هو فى ايه بيحصل والمايه هتيجى امتى احنا قاعدين مش عارفين حاجه والتليفونات بتاعه الشكاوى ما بتردش حرام كده فعلا ياريت حد من المسئولين عن الصفحه يحاول يقولنا ويتواصل معانا لو سمحتوا

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة