خالد صلاح

سلّى صيامك.. تعرف أيه عن كأس العالم؟

الخميس، 17 مايو 2018 06:10 م
سلّى صيامك.. تعرف أيه عن كأس العالم؟ كأس العالم
كتب - هشام أحمد
إضافة تعليق
هل علينا شهر رمضان الكريم قبل أسابيع قليلة من انطلاق بطولة كأس العالم 2018 فى روسيا، وهى البطولة التى ينتظرها الملايين من عشاق كرة القدم حول العالم بشغف كبير، خاصة الجماهير المصرية، التى تنتظر مشاهدة منتخب الفراعنة وهو يشارك فى المحفل العالمى بعد غياب طويل.
 
ونظرًا لأن حدثًا كبيرًا مثل كأس العالم سينطلق بعد انتهاء شهر رمضان المبارك، فسنقدم لكم كل يوم فى الشهر الكريم مسابقة "سلّى صيامك" لكى تختبروا معلوماتكم عن المونديال.
 
 

 


إضافة تعليق




التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

علاء الاشقر.

لموضوع تحت.

ايه رايك لو قولنا بدل سلي صيامك تعرف ايه عن كاس العالم الي مالوش فائده. مانيجي نقول اقتنص رمضانك و صيامك بالتعرف علي قول رسول الله تركت فيكم ما ان تمسكتم به لن تضلو بعدي ابدا كتاب الله و سنتي. ايه رايك في العنوان ده..مش كده احسن. الكأس من هنأخذ منه حاجه لا في الدنيا ولا في الاخره. بس معرفه كتاب الله وسنه الانبياء دي الي هاتنفعنا في دنيتنا وانشاء الله في الاخره. شكرا سيدي الفاضل.

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفى

عندك حق وللهى

عندك حق بس حتقول لمين فكرك حيردو علينا او يعملو حاجه زى دى ما فتكرشى حد حيعمل حاجه اخرتها نشر التعليق بس كويس انه بيتنشر نفسى يعملو حاجة فى رمضان يختارو ٣٠ شخصية من الصحابه عمل حاجاه كويس او موقف معين فى عهد الرسول ونعلما للجيل الى مش فاضى غير للنت والشات ونسينا تعليم دينا ماتيجو نعملو حاجه نققل التحرش فى الشوارع وفى الاماكن العامه ونعلمهم ان اختك او امك او بنتك زيها ممكن تتعرض لكدة ولو عملت حاجه زى كدة حيتعمل فى اعز ما يخصك تعالو نستسمر مع الله فى شهر كريم يعلم الناس ونتعلم احنا كمان حاجه تنفعنا فى الدنيا والاخرة والله المستعان

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة