نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا: يا عابر

السبت، 12 مايو 2018 09:00 م
نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا: يا عابر رجل يكتب – أرشيفية

يا عابر يوم لسماك 
 أن كان النهاردة 
 أو بكرة 
قوللى هاتاخد ايه معاك 
فى حقيبتك 
 أن كان كل عمل صالح 
 اقدر اقولك 
 بكل ارتياح 
يا بختك يا هناك 
دلوقتى الفرصة تسمحلك 
لا تندم 
 أو تنقفل عليك السكة 



أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة