أكرم القصاص - علا الشافعي

بسنت نور الدين تعلن انفصالها عن معز مسعود: حاليا أنا مركزة فى طريقى

الأربعاء، 28 مارس 2018 01:38 م
بسنت نور الدين تعلن انفصالها عن معز مسعود: حاليا أنا مركزة فى طريقى بسنت نور الدين ومعز مسعود
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أعلنت المرشدة السياحية بسنت نور الدين انفصالها عن الداعية الإسلامى معز مسعود، بعد أقل من 6 شهور على ارتباطهما، وذلك عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك".

وكتبت بسنت: "وهى الحياة كده قدر بيسوقنا لقدر.. ربنا قدّر وادانى شُهرة فى فترة قصيرة، بعدها قابلت قدَرى الآخر" وهو منفصل عن زيجته الأولى من فترة.."وتزوجنا.. لكن فى الآخر الدنيا "دنيا" والأشياء ليست دائماً تبدو كما نتمنى".

وتابعت: "الحمدلله، تم انفصالى مؤخرا.. مش مهم إنك تقع "المهم" إنك تقوم وتكمل الحياة من تانى.. حاليا أنا مركزة فى طريقى وفى تقديم محتوى أقوى.. ادعوا لى".

بسنت نور الدين
بسنت نور الدين

 

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر؟

نعم يا ست بسنت-ليس العار على من وقع -وأنما العار على من وقع ولم يحاول النهوض وليس لدية شجاعة الصمود

من باعك بيعية ولا تقبضى فية ثمن لأنة بلا قيمة-- وأضربى الدنيا دى بالجزمة القديمة --وعشيى حياتك مرفوعة الرأس وعظيمة

عدد الردود 0

بواسطة:

Zaka

بركة

بركة ياختى....ملحقتش اقولك السبب...

عدد الردود 0

بواسطة:

بسم الله الرحمن الرحيم

الاجابة

واحنا مالنا - ربنا يهني الجميع - ايه دخلنا ترتبط تنفصل - كل واح حر في حياته

عدد الردود 0

بواسطة:

عبير

تستاهلوا

اللى تاخد راجل من زوجته الأولى وأولاده متعيطش عموما كما تدين تدان ويمهل ولا يهمل

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد محمود

يا رب تعوضها خيرا منه

يا رب تعوضها خيرا منه

عدد الردود 0

بواسطة:

........

......... برة الموضوع

داعية اسلامي ازاي حد يفهمني الازهر بعته لمجاهل وصحارى افريقيا يدعوهم للاسلام ؟معاه لغة اجنبية يدعو الاجانب في مصر للاسلام ؟ راح غابات الامازون يدعوا الهنود الحمر للاسلام ؟ هو بيدعو المسلمين للاسلام حضرته قاعد تحت التكييف وميكب ارتيست وكاميرات واستديو ومهندس اعداد وفريق اعداد وليستة اسماء تطلع علي الشاشة اطول من مدة الحلقة اساسا وفي ناس مش لاقية العيش الحاف وتكلفة برنامجة 50مليون او 60مليون وموضوع حلقة النهاردة عن الزهد والصبر علي البلاء اه احنا نصبر ماشي وانت تقبض 10مليون طول30 حلقة تمام وتاخد نسبة من الاعلانات اه تمام

عدد الردود 0

بواسطة:

ياسر

...

مشكلتها إن الغالبية اللي بتفهم كانت شايفه إنها هاتشرب مقلب كبير, وحذرتها, لكن هي اتعاملت بعفوية وفرحت وبعدها اكتشفت إن الحياة فيها أقنعة كتير بنكتشفها بعد فوات الأوان.

عدد الردود 0

بواسطة:

الى رقم 3

احسن تعليق - الى المعلقين

برجاء التزام واحترام خصوصيات الاخرين - اثنين ارتبطوا ثم انفصلوا - عادي جدا - الكل يفسر ويجتهد حسب هواه منكم اللي غلطها ومنكم اللي غلطه - ومحدش عارف ايه اللي حصل وايه الاسباب - وده في الاول والاخر مايخصناش -- والى الاخ اللي عمال بيحسد الناس على ما اتاهم الله من فضله - اقول له اتق الله في نفسك - الصحابة كان فيهم الاغنياء واغنياء جدا حتى ان احد العشر المبشرين بالجنة جهز جيشا كاملا لك ان تتخيل - والزهد والصبر على البلاء هي من مواضيع الدين اللى مش هانشيلها من الدين علشان الداعية ربنا فاتحها عليه - وبعدين الحكمة ضالة المؤمن اينما وجدها فهو احق بها.

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري

تزوجته من اجل الفلوس وتزوجها لجمالها فقط

السؤال لو كان معز مسعود من نفس طبقه بسنت نور الدين الاجتماعيه ..هل كانت ستوافق به وهو منفصل واكبر منها ب 12 سنه ولديه طفل؟ بالطبع لا ...لانها تزوجته عشان الفلوس فقط...ربنا يعوضك زوج افضل منه

عدد الردود 0

بواسطة:

Sherif

بلاش تأليف وكلام باطل والنبى

فية فرق كبير بين (القدر) الى هوا من عند ربنا .. وفرق بين (الاخطاء البشرية) الى هيا من عند البشر زيك كدة .. ولعلمك عشان تبطلى افتراء على الله وتحاولى تدارى (كرهك) للحق .. قال رسول الله (ص) ما اجتمع رجل وامرأة (اى تزوجو) وتفرقو الا لذنب او خطاء اقترفة (احدهم) !!! فا بلاش ترمى اخطائك على ربك الكريم ! طلاقك تم لانك اخترتى دة وبدون الى سبب مقنع او حلال..يعنى الخطاء خطائك انت 100% وكل مصر عارفة كدة بصراحة ! أ.معز كان نعمة من ربنا عليكى وانت لم تقدرى نعمة الله وبدل ما تشكرى ربما اتبطرتى على النعمة وكمان تفترين على الله ! سبحانك ربى !! حقا (يتظلمن وهن الظالمات ويحلفن وهن الكتذبات) ! ربنا يهديكى وتلحقى تعرفى خطائك وتدعى ربنا يديكى فرصة تانىة مع أ.معز بعد ما تفوقى وتندمى ..ولعلمك..عقاب الله ليكى هيكون عاجل بأذن الله ..لانك ظلمتى واحد نحسبة من عباد الله الصالحين.زوقال الله (من عادى لى وليا اذنتة بالحرب) ! صبرأ جميل وبكرة تشوفى كل الى قولتو ليكى انشاء الله ..

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة