أكرم القصاص - علا الشافعي

جبر الخواطر على الله..انتحار زوجة رفض زوجها مشاركتها الرقص بحفل زفاف بالمرج

السبت، 24 مارس 2018 10:52 ص
جبر الخواطر على الله..انتحار زوجة رفض زوجها مشاركتها الرقص بحفل زفاف بالمرج انتحار زوجة - ارشيفية
كتب كريم صبحى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
تخلصت زوجة من حياتها وقررت الانتحار بتناول عقاقير مخدرة، بسبب رفض زوجها الرقص معها فى حفل زفاف أحد أقاربه.
 
 
تفاصيل الواقعة بدأت عندما تزوجت فتاة تبلغ من العمر 18 سنة، من شاب بعد قصة حب، وفى أحد الأيام توجهت الفتاة مع زوجها إلى فرح أحد أقاربه.
 
 
شاهدت الفتاة زوجها فى وصلة رقص مع أحد أقاربه، فشعرت بالغيرة وتوجهت الى زوجها تطلب منه أن يرقص معها ولكنه رفض طلبها وحدثت مشادة كلامية بينهما ونهرها أمام أقاربه.
 
 
وعقب انتهاء حفل الزفاف توجهت الفتاة مع زوجها الى شقتهما فى المرج، وأغلقت عليها غرفتها ودخلت فى وصلة بكاء بسبب جرح مشاعرها على يد زوجها ثم قررت ان تتخلص من حياتها.
 
 
طرق الزوج على باب غرفة زوجته ولكنها لم ترد مما اضطره إلى كسر الباب ليجد زوجته جثة هامدة وبجوارها عقاقير مخدرة، حاول نقلها إلى المستشفى لإسعافها ولكنها فارقت الحياة. انتقل محمد عرجاوى وكيل أول نيابة المرج، لمناظرة الجثة، وأمر بتشريحها لبيان سبب الوفاة.
 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

ميشيل عزيز

منتخب الاهلي وفرحة اكرامي الاب

ياعم الصحف العالمية النهاردة متكلمتش عن براعة الخرم اتكلمت عن رينالدوووو ... وازاي ببراعته وفي دقيقة سجل جونين وصنع الفارق بعد هروبه من حجازي. حتي ولو كان فى الوقت الضائع وهوه ده النجم اللي بيصنع الفارق... من الاخر محمد الشناوي اسم كبير لخرم جديد

عدد الردود 0

بواسطة:

الاستاذ علي

هل خلاف بسيط يستحق ازهاق وقتل نفس ؟

الانتحار جريمة بشعة بحد ذاتها لانه ازهاق وقتل نفس بغير حق.بل هو ابشع الجرائم لان الجاني والمجني عليه اي القاتل والمقتول هو نفس الشخص

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

رجاء للأزواج !!

الزوجة هنا لما زوجها أهانها قصاد قرايبه لما طلبت ترقص معاه فى الفرح , اعتبرت ده جرح لكرامتها لأنه كان قدام قرايبه !! طبعا هى قليلة العقل لأن ده سبب هايف ميستدعيش انها تنتحر !! كان ممكن ببساطة تلفت نظره بعد ما يروحوا انه مكانش يصح انه يوبخها قدام قرايبه وانتهينا , لكن الزوج برضه غلطان , لو هو بيغير على مراته ومش عاوزها ترقص قدام حد غيره حتى لو كانوا قرايبه فده حقه , لكن كان يتفق معاها على ده من الأول بينه وبينها , يعنى يفهمها انه بيغير وانه ميحبش حد يشوفها بترقص , كانت هتنبسط ان جوزها شايفها جميلة وبيغير عليها من أى حد حتى قرايبه , انما ميشتمهاش قدامهم ويفرجهم عليها وهى بتتبستف !! يا أخى كنت خدها على جنب وفهمها بينك وبينها , مش على المشاع كده !! كمان كنت راعى مشاعرها , متفضلش انت ترقص مع قريباتك قدامها وتمنعها هى ترقص معاك !! ماهو زى ما انت بتغير هى كمان من حقها تغير !! 

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو عمر

سئوال على بالى

من اين حصلت على الاقراص المخدرة التى ادت الى قتلها

عدد الردود 0

بواسطة:

علاء

ماذا حدث فى افرحنا

كل قاعات الافراح اصبح الفرح فيها رقص من اول الفرح حتى اخرة من العريس والعروسه والاهل بدلا من احضار راقصه وفرقه مثل الماضى اصبحت العروسه هى الرقاصه ولكن طوال الفرح ولبس وقت الدخول والزفه فقط !!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

مصرية و أفتخر

منين

الزوجة المنتحرة جابت الاقراص المخدرة منين ممنوع فى اى صيدليه بيع اى اقراص مخدرة او لعلاج من غير روشتة دكتور و مختومة. منين

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة