خالد صلاح

مرتضى منصور : الزمالك لم يسدد أموالا لأحمد حسن

الأربعاء، 13 سبتمبر 2017 12:18 م
مرتضى منصور : الزمالك لم يسدد أموالا لأحمد حسن مرتضى منصور رئيس الزمالك


كتب أحمد توفيق

أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك عدم سداد أى مقابل مادية لأحمد حسن لاعب القلعة البيضاء الأسبق .

وأعلن أحمد حسن تقاضيه مليونا و500 ألف جنيه قيمة مستحقاته لدى نادى الزمالك أثناء تواجده ضمن صفوف القلعة البيضاء كلاعب.

وقال مرتضى منصور فى تصريحات للموقع الرسمى للزمالك أن المقابل الذى تقاضاه أحمد حسن من اتحاد الكرة المصري لا علاقة للنادي الأبيض به.

وأضاف مرتضى منصور أن نادى الزمالك ليس لديه مستحقات لدي اتحاد الكرة بل العكس الجبلاية هى التى تطالب النادى الأبيض بالحصول على نسبة 15% من عقد الرعاية .





التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

Ashraf

احمد حسن ضربك علي قفاك

احمد حسن ضربك علي قفاك وولع انت واتحاد الكرة . المهم انه خد حقه من عينك

عدد الردود 0

بواسطة:

ayman

هههههههه

مرتضى فاكر كل الناس عبيطه زيه ... حلو كلام المحامين اللي انت بتقوله دة ..والله ده حتى محصلش كلام محامين واعيين ..يا اخي اتلم بقى واركز واعقل .. ما هو طبعا مش هياخد منك ..

عدد الردود 0

بواسطة:

midome

الشيك الشيك .. وانا وانت... سلام يا جدع

ما شاء الله .... الشيك دخل فى جيب الكابتن احمد حسن بيزغرط .... لولولولولللللل !!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

munir

مين اللى دفع الفلوس ؟؟

الرجل بيحلف انة لم يسدد مستحقات اللاعب السابق والشيك فعلا بأسم اتحاد الكرة المصرى..طيب السؤال هل اتحاد الكرة يسدد مليون وربع جنية نيابة عن الزمالك دون موافقتة ؟؟طيب من اللى يحاسب عن المبلغ المسدد .. وهل تم السداد لتلافى منع القيد للزمالك مجاملة لرئيس النادى درءا للمشاكل مطلوب ايضاح سريع من مسئولى اتحاد الكرة لكل الامور لان المسائلة بج خطيرة وعواقبها سيئة فهل من رد؟؟!!

عدد الردود 0

بواسطة:

ayman

رد على تعليق عاليه

الزمالك دفع الفلوس واتحاد الكرة بدوره بيدفع لللاعبين المشتكين .. يبقى الزمالك لم يدفع حاجة .. بجاحة مرتضى لا يمكن وصفها .. عيل ومسكوه رئيس ناد ..

عدد الردود 0

بواسطة:

جمال الغربية

كبر دماغك سيادة المستشار دول ناس محروقين وكتاب الله

سيادة المستشار/ مرتضى منصور كلنا عارفين الحقيقة ان الشيك ليس صادر من نادى الزمالك ولكن من اتحاد الكرة كونه عيط ليهم دى مش قصتنا...وكلنا عارفين انك بعت جزء من المستحقات لاتحاد كرة القدم لفتح قيد اللاعبيين قبل غلق اخر يوم على ان يتم جدولة باقى المستحقات ومن وزع الفلوس هوه اتحاد الكورة على المستحقيين ... فكونه ادى الفلوس لاحمد حسن مراعاة لظروف مادية صعبة بيمر بها ده مش اختصاصنا وكبر ولا تعلق على هذه المهاترات .... احنا متابعين وعارفين وشفنا صورة الشيك السى اى بى رقم 23111769 بتاريخ 11-9 اللى صادر من لجنة شئون اللاعبين بالاتحاد المصرى لكرة القدم. بقيمة مليون ونصف وتم خصم 375 الف جنيه ضرائب ليكون اجمالى ما تم تسليمه من جانب الاتحاد المصرى لكرة القدم الى اللاعب/ احمد حسن كامل حسين هو مليون و 125 الف جنيه والشيك ده منشور فى اليوم السابع وكاتب المقال أ/ احمد توفيق بتاريخ 11-9

عدد الردود 0

بواسطة:

ايمن

سؤال برئ

هى الجهة الادارية الممثلة فى الوزير من بنها ولا ايه .. ازاي ماحدش يطلع يقول الحقيقة فين ولو اتحاد الكرة دفع هذا المبلغ مافيش حد يحاسبهم ولا ايه .. ياجماعة ارحمونا من هذا التخبط الادارى حرام عليكم.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة