مهندس يتهم زوجته الطبيبة بإقامة علاقة جنسية مع زميلها بمدينة نصر

الإثنين، 10 يوليو 2017 12:01 م
مهندس يتهم زوجته الطبيبة بإقامة علاقة جنسية مع زميلها بمدينة نصر خيانة زوجية - أرشيفية
كتب كريم صبحى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تحقق نيابة مدينة نصر، برئاسة المستشار أحمد لبيب، فى بلاغ مهندس بترول يتهم زوجته الطبيبة بإقامة علاقة مع زميلها الطبيب.

 

وقال المهندس، أمام هشام هدية، وكيل أول نيابة مدينة نصر، بسكرتارية على متولى، إنه يعمل مهندس بترول فى الخليج ،وترك زوجته وسافر للعمل هناك لتأمين مستقبله ولكن زوجته لم تصن غيابه وأقامت علاقة عاطفية مع زميلها الطبيب تطورت لعلاقة جنسية بشقته فى مدينة الرحاب.

 

وأضاف الزوج أن أحد اصدقائه شاهد زوجته وزميلها الطبيب معا فى موقف رومانسى بأحد الأماكن واتصل به ليخبره مما دفعه لتكليف شقيقه بمراقبة زوجته، واكتشف تكرار مغادرتها المستشفى مع زميلها الطبيب، وتقوم باستقلال السيارة معه، فما كان منه سوى حجز تذكرة للعودة إلى القاهرة.

 

وواصل المهندس فى بلاغه أنه راقبها أسفل المستشفى التى تعمل بها حتى نزلت مع نفس الشخص وعندما شاهدها تنزل أمسك بها وتعدى عليها بالضرب مع عشيقها وأبلغ عنهما الشرطة بعدما أخذ هاتفها المحمول وهاتف عشيقها الدكتور، حيث تم العثور على مقاطع ومحادثات جنسية فى هواتف المتهمين.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

عاطل

هما دكاتره ولا أطباء ؟ ؟

وهل مرتب الدكتور اعلى ولا مرتب الطبيب ؟ ؟

عدد الردود 0

بواسطة:

الأسكندراني

(((( المحصنه ))))

....مساء الخير .......سؤال مهم ....هل سفر الزوج فى هذه الحاله ...أو مايشابهها نن حالات ...وترك الزوجه ....أيا كانت الزوجه تتمتع بالشرف والعفه .........هل تعتبر الزوجه ((( محصنه ))) عن نفسي ......لاتعتبر محصنه .........فلقد غاب عنها حصنها وتركها لشر النفس ...و......الذئاب المتربصه ...والمنتهزه للفرص .......مجرد خاطر وسؤال ........كفانا الله وأياكم شر الفضائح ....اللهم آمين ...آمين ..آمين .....ورجاء أن تدلو ..بنت مصريه ....بدلوها فى هذا الموضوع لماتتسم به من تعليقات قيمه .....رجاء ....وكفانا الله وأياكم شر السوء .....ومساااااء الفل .

عدد الردود 0

بواسطة:

**

يا مقلب القلوب

ربك مسبب الاسباب ..حتي ينكشف الامر ... و الحمدلله الذي لا يحمد علي مكروه سواه... و يبعد عن الغشاشين و الكدابين و الخائنين ...

عدد الردود 0

بواسطة:

قارئة

سبحان الله الرحمن الرحيم

إلي الأخ الكريم الاسكندراني : الحمدلله الذي شرع لنا الطلاق لتكتمل به عفتنا ولكن يا أخي الكريم إنها لا تعمي الأبصار ولكن تعمي القلوب التي في الصدور مع العلم انه بما اننا بشر لا يجوز لنا أن نحكم على البشر امثالنا ويجب أن ندع الخلق للخالق وندعوه سبحانه أن يعافينا مما ابتلي به غيرنا

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد علي

يابو سكندر

يا بو سكندر المحصنة ممكن أتكون غير متزوجة فالمحصنات من النساء هن من منعن أنفسهن من إرتكاب الفواحش وكان بينهن وبين الفجور حصن الإيمان المنيع .

عدد الردود 0

بواسطة:

منال

للاسف

بعض الفتيات تكون على علاقه مع زميل لها وتتزوج من هو قادر ماديا وتنتظر الفرصه للخلاص منه والحصول على كل شئ منه لكى تتزوج من تحبه وبعضهم تكون مخلصه لحبيبها وتقيم معه علاقه وتخون زوجها والمفروض من يتزوج ان يتعرف على الخطيبه جيدا ولا يفكر انه عريس جاهز

عدد الردود 0

بواسطة:

مواطن

مهندس بتروكل طماع في فلوس الخليج يستاهل

اعلم جيدا ان شركات البترول في مصر تعطي مرتبات ومكافآت مجزيه جدا ومهندس بترول مثل هذا اعتقد ان دخله في مصر لا يقل عن ثلاثون الف جنيه في الشهر يعني عايز اكتر من كده ايه والله يستاهل نتيجة طمعه اما نحن فلا تتعدي مرتباتنا الالفين و خمسمائة جنيه و قانعين علشانكده ربنا ساترها معانا

عدد الردود 0

بواسطة:

قارئ

تساؤل

عايز أسأل منال يعنى ايه مخلصة لحبيبها وتقيم معه علاقة وتخون زوجها !!! مش شايفة أن كلمة مخلصة دى تموت من الضحك؟

عدد الردود 0

بواسطة:

محب للستر

الستر

من ستر علي عبد ستره الله في الدنيا والآخرة

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

الأثم مضاعف !!

الزوجة الخائنة دى ملهاش أى عذر , لأنها لو مفتقدة العلاقة الجنسية بسبب سفر زوجها فده حقها مقلناش حاجة , لكن فى الحالة دى من حقها برضه انها تطلب الطلاق للتضرر من غياب الزوج ولأنها تخشى على نفسها الفتنة , لكن هى معملتش كده ومعتقدش ان الحل ده كان تايه عنها يعنى ولا كان محتاج لجنة حكماء تشير عليها بيه , لكن هى لأنها طماعة حبت تاخد كل حاجة , فلوس زوجها مهندس البترول اللى معيشها فى شقة بمبلغ وقدره وبيصرف عليها شىء وشويات وهو مختوم على قفاه , والمتعة الجنسية مع عشيقها اللى كانت فاكرة علاقتها بيه هتفضل مستورة ومحدش هيعرف عنها حاجة , يعنى زانية ونصابة !! زنت مع زميلها وبتنصب على زوجها , ولأن الطمع يقل ما جمع واللى عاوز كل حاجة بيخسر كل حاجة , ربنا أراد يفضحها وصاحب زوجها شافها مع عشيقها وراح بلغ زوجها , هى كده خسرت سمعتها وشرفها , وخسرت زوجها وفلوسه , وخسرت عشيقها اللى معتقدش انه هيتجوزها لأنه طبعا كالعادة مش هيتجوز واحدة خانت زوجها معاه , يضمن منين انها متخونهوش مع غيره ؟؟ وغالبا مش هتعرف تتزوج حد تالت بعد ما اتحطت السابقة دى فى تاريخها الأسود وسمعتها بقت فى الوحل , وطبعا هتخسر شغلها بسبب تهمتها المخلة بالشرف , وده جزاء أمثالها لأن ربنا يمهل ولا يهمل .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة