نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا: دول شياطين

الأحد، 09 أبريل 2017 07:30 م
نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا: دول شياطين تفجير كنيسة المرقسية اليوم

اللى عملوا كدة                                                                                

دول مش ولادك

اللى من ثمرة بطنك

دول شياطين

دول  مش من تراب وطين

دول زرع شيطانى

محتاجين تقليم بستانى

لا عندهم أخلاق

ولا يعرفوا دين

متعطشين للدماء

ونهش لحوم  الأبرياء

امخاخ مفيش

ما فيش منهم رجاء

قوم بلهاء

مرضى بأفكارهم

ثعالب فى إوكارهم

جبناء

م الألف  للياء

ربنا ينور طريقهم

وللاستقامة يرشدهم




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة