خالد صلاح

قارئ ينوه عن تواجد شاب فاقد الوعى بالمستشفى الميرى بالإسكندرية

الإثنين، 30 أكتوبر 2017 03:26 م
قارئ ينوه عن تواجد شاب فاقد الوعى بالمستشفى الميرى بالإسكندرية كارنية الجامعة الخاص بالطالب
كتبت – شرويت ماهر
إضافة تعليق

نوه القارئ كريم محمد، عبر خدمة صحافة المواطن، عن تواجد الطالب أحمد سعد بدر محمد، فاقدا للوعى بالمستشفى الميرى فى محافظة الإسكندرية، ويبحث عن أهله.

 

وكتب القارئ فى رسالته أن الطالب سقط فاقدا للوعى بشارع سوتر فى منطقة الشاطبى بمحافظة الإسكندرية، وتم نقله للمستشفى الميرى ولكن لم يستدل على أهله، حيث يحمل بطاقة مدون بها العنوان المعمورة ولكن دون وجود تفاصيل، ويحمل موبايل لا يمكن فتحه لوضع رقم سرى به.

 

كارنية الجامعة الخاص بالطالب
كارنية الجامعة الخاص بالطالب

 

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع " برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.

 

رسالة القارئ3
رسالة القارئ

إضافة تعليق




التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

MAMO

شريحة التليفون

انزع شريجة التليفون وركبها على تليفون اخر ربما تجد ارقام مسجلة على الشريحة تساعد فى الوصول لأاهله وجزاك الله خير

عدد الردود 0

بواسطة:

سامية سعيد

يارب يستر على اولادنا

ضعوا الكارت الخاص بيه على باب الكلية ان شاء الله ستعرف عليه اصدقاءه

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

الكلية !!

ممكن حتى لو فشل التوصل لرقم تليفون ممكن التواصل معاه , ممكن معرفة عنوانه بالتفصيل من شئون طلاب كليته ومكن كمان تلاقوا حد من زملائه يعرف أهله أو عنوانه , لو كل المحاولات دى فشلت مفيش قدامكم غير البوليس , هيوصلوا له عن طريق بيانات رقمه القومى المسجلة على الكمبيوتر واللى بيكون فيها محل الميلاد والعنوان بالتفصيل وبيانات الوالدين كمان , ان شاء الله تقدروا توصلوا لأهله أو يفوق هو ويقدر يدلكم تتصلوا بمين .

عدد الردود 0

بواسطة:

زهرة

زهرة

ببساطة اذهبوا إلى شئون الطلبة بكلية التجارة وسيتم التعرف عليه وعلى السيكشن التابع له هذا الطالب وهناك يتم عرض صورته والجميع سيتعرف عليه .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



الرجوع الى أعلى الصفحة