نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا : عتاب

الأربعاء، 23 نوفمبر 2016 02:00 ص
 نشأت رشدى منصور يكتب من أستراليا : عتاب صورة أرشيفية

مش انت اللى قلتلى هاتعيشى معايا فى دنيا الأحلام

بكرة تشوفى صدق كلامى وانه حقيقة ومش أوهام

ودلوقتى لما تمشى من قدامى ولا كأنك تعرفنى

 وخنت عشرة الايام

مش انت اللى قلتلى يشيلوا القمر و يحطوكى مكانه

لو كنت فى اى مكان ينور و تبقى بستانه

انت كل الحسن و الجمال اللى أتخلق فى زمانه

ودلوقتى لما تمشى من قدامى ولا كأنك تعرفنى

 وخنت عشرة الايام




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة