بالفيديو.."عربجى"لأوباما: "عاوز تاخد الحمار بالدولار وأنا عايز يورو"

الثلاثاء، 19 مارس 2013 07:43 م
صورة اللافتة

الغربية- عادل ضرة
علق عربجى بمدينة المحلة الكبرى لافتة على عربته الكارو، كتب عليها "أوباما عاوز ياخد الحمار بالدولار وأنا عاوز يورو".

وقال العربجى لـ"اليوم السابع": أنا علقت هذه اللافتة لأن الأمريكان عاوزين ياخدوا مصر مننا ومصر دى أم الدول كلها، ومذكورة فى القرآن".

وأضاف "إللى بيحب مصر ما يخربش فيها لأننا إحنا إللى بندفع التمن.. الفقير إللى زينا هو إللى بيدفع التمن، وبقول لمكتب الإرشاد وبقول للإخوان هاتخشوا الجحور تانى دى مصر، بتاعة كل المصريين، وأنا لا بخاف من المرشد ولا بحبه ولا العريان والبلتاجى ولا الكتاتنى كمان".

وتابع "يجب أن نقف مع الشرطة والقضاء" وردد قائلا "الإخوان ملهومش أمان الإخوان ملهومش أمان".







أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب



الرجوع الى أعلى الصفحة