أحمد العوضى: أنا اللى بصالح ياسمين عبد العزيز والناس بتحبنا عشان طبيعيين

الثلاثاء، 15 فبراير 2022 12:15 ص
أحمد العوضى: أنا اللى بصالح ياسمين عبد العزيز والناس بتحبنا عشان طبيعيين احمد العوضى وياسمين عبد العزيز
كتب بهاء نبيل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال الفنان أحمد العوضى، الناس ممكن تكون بتحبنا أنا وياسمين عبد العزيز عشان إحنا طبعيين وحقيقيين، وأكيد بيحصل بينا مشاكل، بس المشاكل بين اتنين بيحبوا بعض بتبقى غير المشاكل بين اتنين متجوزين من أجل الجواز.

وأضاف أحمد العوضى، خلال مداخلة هاتفية لبرنامج "زق عجلك"، الذي يذاع علي شعبي اف ام والبرنامج من تقديم شيماء السباعي وتامر جابر: أنا اللي بصالح ياسمين الأول، وفكرة إن حد بيصالح الأول ده مش بيقلل من الواحد خالص، وأنا كراجل بؤمن إن الأفعال أبلغ من الأقوال".

وتابع: "أي حد بيحب واحدة لازم يقف جنبها وأنا ما عملتش حاجة زيادة في أزمة ياسمين الأخيرة، وعلي فكرة أنا طول الوقت بكون من الناس ومع الناس، وأنا صغير كنت بلعب بوكس، والرياضة كل حياتي، والناس بتختذل الحب في حب الراجل لمراته والموضوع مش كده خالص، أنا ممكن أقول لأمي هابي فالانتاين".

ووصف الفنان أحمد العوضى الراحل نور الشريف بأنه أستاذه والأب الروحي له، قائلا: "أبويا اللى أثر فيا في كل حاجة، وهو اللي طلعني راجل".

وعن أعماله الجديدة قال الفنان أحمد العوضى: "بصور حاليا فيلم هيتعرض في العيد الكبير ومش نازل رمضان الجاي، وفي عيد الحب أقول لياسمين هابي فلانتين، والناس كلها بتحترم العوضي وياسمين عبد العزيز ومفيش حد بيعمل حاجة تضايقنا".

وعن المطربين المفضلين له في الوقت الحالي قال العوضى: "بحب الحكمدار عبد الباسط حمودة ومن الجيل الجديد عمر كمال وعنبة، والحتة الشعبي بلعب فيها وممكن أعمل كاركتر ولد شعبي بس مش هكرر الخديوي خلاص، ولكن الجمل اللي بتعلق مع الناس زي على الله حكايتك بقولها عشان أنا من منطقه شعبية ودايما لساني حلو وبلاقي جمل تعلق مع الناس".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة