تامر عاشور يحيى حفلاً غنائيًا فى طنطا 10 نوفمبر

الأحد، 06 نوفمبر 2022 01:00 ص
تامر عاشور يحيى حفلاً غنائيًا فى طنطا 10 نوفمبر تامر عاشور
كتب بهاء نبيل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يحيى النجم تامر عاشور، حفلاً غنائيًا في محافظة طنطا، يوم الخميس المقبل 10 نوفمبر الجارى، ويقدم خلال الحفل باقة مميزة من أشهر أغنياته، وذلك ضمن الحفلات التي يحييها نجوم الغناء والطرب في مختلف الأماكن.

وطرح النجم تامر عاشور أحدث أغنياته "هتوحشنا" على يوتيوب، على موقع الفيديوهات "يوتيوب" والأغنية من كلمات عمرو المصري وألحان محمود أنور، وتوزيع محمد مجدي وميكس وماستر أمير محروس.

وتقول كلمات أغنية "هتوحشنا": "هتوحشنا هتوحشنا.. فضينا السيرة ودشدشنا ورا ضهرك قلة ولا عطشنا.. ممنوع تدخل عندنا تاني لو حتى هتجي تمعلشنا.. هتوحشنا هتوحشنا دا احنا الأرض بورد فرشنا لما مشيت روقنا وفرفشنا لمينا ورقتك قطعنا قفلنا المشهد فركشنا".

وأحيا تامر عاشور حفلاً غنائيًا قبل يومين فى احدى الجامعات وقدم العديد من أغانيه الشهيرة، ونشر صورا من الحفل على حسابه بموقع انستجرام معلقاً "اتشرفت بوجودى وفعلا مش هتكلم على عدد الجمهور هضرب أرقام في الهوا ولا هقول نص مليون ولا مليون ولا الكلام ده بس هقولكم بصوا على الصورة أبلغ من أي أرقام تكون مش صحيحة دول الجمهور اللي بشكرهم واحد واحد".

وكان آخر أغانى تامر عاشور التى طرحها، بعنوان "هي الناس" كلمات أحمد المالكي، وألحان محمد خلف، وتوزيع أنور عمر، وميكس وماستر صقر، وتقول كلمات أغينة :"الحلوة دى تحلم وتقولى طلباتها أيه راضى بكل اللى تقول عليه والدنيا تجيلها في ثانيتين .. الحلوة دى أول ما تقرب من بعيد بفرح وبتقلب يومى عيد والفرحة معايا بفرحتين.. بالدلع وبالشقاوة الجمال بيزيد حلاوة.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة