أكرم القصاص - علا الشافعي

سلوى عثمان: جوزى مش بصاص ولا بتاع ستات.. ولو واحدة حاولت معاه "هقتلها"

السبت، 23 يناير 2021 03:00 ص
سلوى عثمان: جوزى مش بصاص ولا بتاع ستات.. ولو واحدة حاولت معاه "هقتلها" جانب من اللقاء

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
قالت الفنانة سلوى عثمان، إن: "أول مشهد للممثل بيكون يوم رعب، لأنه مش ملم بدوره كثيرًا"، لافتة إلى أنها في أول مشهد لها بـ"الرنس" المخرج محمد سامي قال لها "المشهد حلو بس عندك أحلى من كدا"، مشيدة بـ"سامي"، قائلة: "مخرج جيد ويتعامل بحساسية شديدة وحب كبير، وقادر على تقديم التوجيه والمسار الأفضل للممثل".
 
 
 
وتحدثت خلال حوارها على تلفزيون اليوم السابع، عن زواجها، مشيرة إلى أنها تزوجت منذ 13 عامًا فقط، بعد قصة طويلة ، موضحة: " كنت أنا وزوجى مجرد أصدقاء، وكان ما بيننا تفاهم كبير، وبقول لمن يسعى للجواز، عليه بالتفاهم، فالزواج يستمر بالتفاهم وليس بالحب فقط.. عمرى ما جريت ورا حد، والراجل هو اللى يجري ورا الست.. ولما كان بنبعد نرجع لبعض أكتر".
 
 
وواصلت: "بغير على جوزي جدًا ولو واحدة حاولت معاه اقتلها في ثانية.. لكن لا أغير من زميلاتي في التمثيل.. وأحلي حاجة فيه إنه راجل متدين ومش بيسيب فرض، ويستوعب طبيعة عملى.. وجوزي مش بصاص ولا بتاع ستات ولا لعبي.. وأنا وجوزي صحاب".
 
وواصلت:" زوجي بيحب اللبس والشكل الحلو، وعنده إرادة أكتر منى في الرجيم.. أما أنا لا"، مستطردة: "بطبخ كويس، في الملوخية والفراخ والمكرونة بالبشاميل، لكن مبعرفش أعمل حلويات.. وحاولت كتير أعمل دايت ومعرفتش عشان معنديش إرادة".









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة