خالد صلاح

كريم عبد العزيز: أنا أهلاوى وبحب الأكل

الأربعاء، 29 يناير 2020 01:10 ص
كريم عبد العزيز: أنا أهلاوى وبحب الأكل كريم عبد العزيز فى صاحبة السعادة
كتب رامى محيى الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال الفنان كريم عبد العزيز، خلال لقائه ببرنامج صاحبة السعادة مع الفنانة إسعاد يونس: أنا أهلاوى من قلبى وبحترم الزمالك جدًا، أنا مجنون وعصبى لكن نادى الزمالك كبير جدا وليه جمهور محترم جدا، كنا بنتجمع بالليل مع السقا ورامز جلال وهنيدى ونلعب كورة قبل وبعد السحور وكان معانا إيهاب توفيق، ورامز جلال بيفرقع صواريخ وإحنا بنلعب كورة.

وأضاف: يوم ما فتحت القناة الثالثة فى مصر البيوت كانت مفتحة وعاشق لاسترجاع تاريخ السينما والبرامج القديمة اخترنا لك وعالم السينما وعالم البحار والدكتور مصطفى محمود، إحنا اتشكلنا على الحاجات دى.

وتابع: بتفرج على حلقات الأكل.. أنا خجول جدا ومجامل وبحب الناس تحترمنى وبحترم الناس وبحب الأكل جدا لو ما كنتش ممثل كان زمانى 600 كيلو على الكنبة، هنا بحب أكل الشارع وباكل فسيخ ورنجة وأى حاجة، وبخس من عند ربنا، ما كنتش رياضى ورحت الجم من يومين المدرب تخن، والمدرب قاللى كله حذرنى منك".

وقال لزوجته أنا عمرى ما قولتلها الكلام ده ربنا يخليهالى هى عملتلى كل حاجة فى حياتى ربنا يقدرنى وأردلها ربع اللى بتقدمه ليا، أنا أمى عايشة معايا فى البيت وربنا رزقنى بزوجة محترمة من بيت محترم وبنت ناس وأصيلة، قبلت أن تعيش مع أمى لأنى ما أعرفش أعيش بعيدًا عن أمى.


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة