خالد صلاح

برعاية سوبر كورة

سوبر كورة

الموزع أحمد إبراهيم يتغزل فى نجله مالك: اجمل "غيث" من ربنا

الإثنين، 12 أغسطس 2019 01:14 م
الموزع أحمد إبراهيم يتغزل فى نجله مالك: اجمل "غيث" من ربنا الموزع الموسيقي أحمد ابراهيم مع نجله مالك
كتب آسر أحمد

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حرص الموزع الموسيقي أحمد إبراهيم، زوج الفنانة أنغام، على التعبير عن حبه فى رسالة لنجله "مالك" البالغ من العمر 8 سنوات، ونشر صورة تجمعهما عبر حسابه الشخصى بموقع الصور الشهير انستجرام.

وبدأ إبراهيم رسالته بأية قرآنية، قائلاً :  "وهُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِن بَعْدِ مَا قَنَطُوا وَيَنشُرُ رَحْمَتَهُ ۚ وَهُوَ الْوَلِيُّ الْحَمِيدُ"، انا مؤمن إن "الغيث" مش شرط يبقى مال في زنقه ولا دواء في مرض أو غيرهم من الابتلاء، احيانا تبقى في عز نجاحك أو عز سترك أو في احسن حال، لكن فرحتك شبه مسروقة بسبب تطفل البشر وذبحك يومياً "بأقلام" ملاكي ولجان وهمية مهما تحاول تجاهلها في النهاية أنت بشر وبتحس"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

وَهُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِن بَعْدِ مَا قَنَطُوا وَيَنشُرُ رَحْمَتَهُ ۚ وَهُوَ الْوَلِيُّ الْحَمِيدُ انا مؤمن ان "الغيث" مش شرط يبقى مال في زنقه ولا دواء في مرض او غيرهم من الإبتلاء، احيانا تبقى في عز نجاحك او عز سترك او في احسن حال، لكن فرحتك شبه مسروقه بسبب تطفل البشر وذبحك يومياً "بأقلام" ملاكي ولجان وهمية مهما تحاول تجاهلها في النهاية انت بشر وبتحس، بس عشان الهي "لطيف خبير" جعل الغيث يأتي على هيئة "ابن جدع" ! ابن "حساس" وعنده ذوق، مجرد يحس انك مضغوط ومداري حزنك ورا ابتسامتك قوام يقويك بحضن صادق "بلا اي مصلحة ومساومة"، ومش محتاج يعرف الناس ولا يعمل نمره لانه بيحبك ويحبلك السعادة. ولما يحس ان الدنيا جاية عليك عمره ما يبقى "حِمل" بالعكس يساندك و"يفتخر بيك" ويحبك بكل عيوبك ولا عمره يتأثر رغم انه بيشوف وبيقرا. ابني مالك صحيح ٨ سنين، بس واعي واجدع من "عيال" شايلين بطاقه. انا بكمل بطاقة الحب دي مشواري ومافيش حاجه بتوقفني باذن الله #مالك انت اجمل "غيث" من ربنا. 🙂♥️💪🏻 #احمد_ابراهيم

A post shared by Ahmed Ibrahim 🇪🇬 (@ahmedibrahimmusic) on

وأضاف: "بس عشان إلهى "لطيف خبير"، جعل الغيث يأتي على هيئة "ابن جدع"، ابن "حساس" وعنده ذوق، مجرد يحس انك مضغوط ومداري حزنك ورا ابتسامتك قوام يقويك بحضن صادق "بلا أي مصلحة ومساومة"، ومش محتاج يعرف الناس ولا يعمل نمره لأنه بيحبك ويحبلك السعادة".

وتابع إبراهيم قائلاً "ولما يحس ان الدنيا جاية عليك عمره ما يبقى "حِمل" بالعكس يساندك و"يفتخر بيك" ويحبك بكل عيوبك ولا عمره يتأثر رغم انه بيشوف و يقرأ ، ابني مالك صحيح ٨ سنين، بس واعي واجدع من "عيال" شايلين بطاقة، انا بكمل بطاقة الحب دي مشواري، ومافيش حاجه بتوقفني بإذن الله، مالك انت اجمل "غيث" من ربنا".

الموزع الموسيقي أحمد ابراهيم مع نجله مالك
الموزع الموسيقي أحمد ابراهيم مع نجله مالك

 


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





لا تفوتك
الرجوع الى أعلى الصفحة