أكرم القصاص - علا الشافعي

أحمد عيد عبد الملك يلوح برحيل طارق حامد عن الزمالك

الأربعاء، 10 يوليو 2019 04:29 م
أحمد عيد عبد الملك يلوح برحيل طارق حامد عن الزمالك طارق حامد
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

ألمح أحمد عيد عبد الملك، لاعب الزمالك السابق، لرحيل طارق حامد لاعب الوسط عن القلعة البيضاء، خلال فترة الانتقالات الصيفية الحالية، مطالبًا الجماهير بالتماس العذر له.

وقال عيد عبد الملك عبر صفحته على "فيس بوك": "طارق حامد مسافر للأسف.. هو إما جدد اتعرض عليه مبلغ قليل بالنسبة للعقود في مصر وقيمته واتعرض عليه من بيراميدز 20 مليون في السنة وعربية آخر موديل بـ2 مليون ورفض واشتري حب الناس وجدد واتقاله هتاخد فلوس 5 ملايين في السنة من برة العقد وده طبعًا محصلش ولا هيحصل ومفتحش بوقه لحد الآن ولا اتمرد وبيموت نفسه لآخر نفس".

وأضاف عبد الملك: "أنا بقى بحكى القصة دي علشان طارق من حقه يطلع وياخد ملايين الملايين اللي يستحقها.. أنا متأكد الناس بتحب طارق إزاي وهو كله همه لو خرج حتي لو سنة حب الجماهير.. ده من طارق نفسه والله والكلام كله من أوله لأخره أنا حضرته مكالمة بمكالمة.. أنك تشوف لاعيب زي ده وتتمنى يبقي في الفريق اللي أنت بتشجعه تبقي حاجة تفرح لكن في الآخر هو كسب حب واحترام جماهير مصر كلها وجماهير الزمالك خصوصاً مع أنه أقل واحد في لاعيبة الكورة بيتعامل مع السوشيال.. أنا عن نفسي بتمناله كل التوفيق في اللي جاي وبتمنى الناس اللى هتزعل علي أنه ماشي تفتكر هو عمل أيه وكان راجل إزاي".

 

احمد عيد

احمد عيد









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة