"بعد شوية الفرقة هتطلع نار".. هكذا علق على ماهر بعد التعادل مع الزمالك

الثلاثاء، 18 سبتمبر 2018 08:55 م
"بعد شوية الفرقة هتطلع نار".. هكذا علق على ماهر بعد التعادل مع الزمالك على ماهر
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قدم على ماهر، المدير الفنى لسموحة، التحية للاعبيه بعد التعادل الإيجابى مع الزمالك، بهدف لمثله، فى المباراة التى أقيمت مساء اليوم، على استاد برج العرب، ضمن منافسات الجولة السابعة بالدورى.

وقال على ماهر فى تصريحات لقناة ON SPORT: "بلعب دائما على الفوز.. وربنا بيختار الأفضل لنا، وأنا شايف إنى بعد شوية فريقنا هيطلع النار"، مبديا رضاه عن التعادل مع الزمالك.

وعن اختياره لياسر إبراهيم لتسديد ركلة جزاء سموحة التى أهدرت فى الوقت بدل الضائع بالشوط الثانى أمام الزمالك قال على ماهر: "ياسر إبراهيم لا يهدر فى المران وكل اللاعبين بيسددوا ركلات جزاء واللى بيسجل فى التمرين بيهدر فى المباراة، ولكن دائما بنشتغل بإصرار من أجل تحقيق النجاح وبنسعى دائما إننا نكون ضمن الأربعة الكبار فى جدول الدورى الصعب جدا والممتع من وجهة نظرى والقادم سيكون أفضل للفريق، خاصة مع التدعيمات التى سنبرمها فى يناير".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

د.وليد

يا راجل عيب عليك قول الحق

الزمالك كان ممكن يخرج باربعه او خمسة أهداف فعلا الزمالك يستاهل تقول كدا لأنه فرط في فوز سهل جدا حد يقولي ايه سبب اشراك محمد ابراهيم والله حرام جبتولنا الشلل فين مدبولي فين محمد عنتر فين عمر السعيد هل يستحق سيسيه الرحيل وامثال محمد ابراهيم يظلوا بالنادي ايه الظلم دا علشان كدا الزمالك هيفضل ورا

عدد الردود 0

بواسطة:

فريد

الزمالك كان في منطقة جزاءك

نار ايه بس ههههه شكلك كنت بتتفرج علي ماتش تاني الزمالك طول ال 90 دقيقة كان بيلعب في نص ملعبك لولا التوفيق في ضربة الرأس كنت زمانتك بتعيب مثلا علي التحكيم او الجمهور في خسارة فريقك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة