خالد صلاح

صور وفيديو.. هكذا احتفل نجوم مسرح مصر بعيد ميلاد أشرف عبد الباقى

الأربعاء، 12 سبتمبر 2018 11:28 م
صور وفيديو.. هكذا احتفل نجوم مسرح مصر بعيد ميلاد أشرف عبد الباقى مسرح مصر
كتب باسم فؤاد
إضافة تعليق

احتفل نجوم فرقة مسرح مصر بعيد ميلاد الفنان أشرف عبد الباقى، وكتب كل منهم عبارات التهنئة على مواقع التواصل الاجتماعى مرفقة بصور أو فيديو.

فى المقابل يحرص "عبد الباقى" على مُشاركتهم الكثير من المناسبات، فكان شاهدا على عقد قران مصطفى خاطر، وحمدى الميرغنى على إسراء عبد الفتاح، وحضوره حفل زفاف ويزو، ومحمد أنور، وعلى ربيع، وغيرهم.

خااااطر
خااااطر

 

مصطفى خاطر كتب على حسابه الشخصى على "إنستجرام" مهنئا أشرف عبد الباقى: "كل سنة وأنت طيب يا أستاذى ويا أخويا ويا صاحبى ويارب سنة كلها خير وسعادة عليك ودايما مع بعض".

أوس أوس
أوس أوس

 

وهنأ "أوس أوس" أشرف عبد الباقى بعيد ميلده قائلا:  "كل سنه وأنت طيب يا أستاذ أشرف وربنا يخليك لينا وعقبال مليون سنه ياااااارب".

عبد الرحمن
عبد الرحمن

 

ونشر محمد عبد الرحمن صورة مع أشرف عبد الباقى، وكتب: "كل سنة وأنت طيب يا ريس وعقبال مليون سنة".

مرغنى
مرغنى

 

حمدى المرغنى احتفل بميلاد أشرف عبد الباقى قائلا: "كل سنة وأنت طيب ياخويا الكبير وأستاذى ويارب تبقى سنة سعيدة عليك وتحقق فيها كل أحلامك وربنا يخليك لينا ولأسرتك الكريمة".


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

كل سنه وحضرتك طيب يااستاذ اشرف وعقبال مليون سنه يارب @ashrafabdilbaky

A post shared by Mohamed Anwar (@mohamedanwar71) on

 

ونشر محمد أنور فيديو تضمن لقطات للفنان أشرف عبد الباقى على خشبة المسرح وتهنئة الجمهور له بعيد ميلده من صالة المسرح، وعلق: "كل سنة وحضرتك طيب يا أستاذ أشرف وعقبال مليون سنة يارب".

Capture
سارة

 

وكتبت سارة درزاوى معلقة على صورة جمعتها بالفنان أشرف عبد الباقى: "كل سنة وحضرتك طيب و بألف خير و صحة يا أستاذ أشرف .. ربنا يزيدك دايما من فضله .. و دايما فى نجاح و سعادة و هنا.. و ربنا يفرحك دايما بأسرتك و بشغلك .. ويخليك لينا".

 

يذكر أن أشرف عبد الباقى ساهم بمشروع "مسرح مصر" فى ظهور جيل جديد من الكوميديانات، أصبحوا أبطالا لأعمال سينمائية وتليفزيونية خلال فترة زمنية قصيرة، وأشهرهم على ربيع ومصطفى خاطر وأوس أوس وكريم عفيفى وحمد الميرغنى ، ومحمد أنور.

 

 

 


إضافة تعليق




لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة