ضبط عاطلين لفرضهما إتاوات على السائقين بالخانكة

الإثنين، 27 أغسطس 2018 11:49 ص
ضبط عاطلين لفرضهما إتاوات على السائقين بالخانكة اللواء رضا طبلية مدير أمن الشرقية
القليوبية ــ نيفين طه

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
تمكنت أجهزة الأمن بالقليوبية، بالاشتراك مع ضباط المرور من ضبط عاطلين لفرضهما الإتاوات والبلطجة علي السائقين بمواقف مدينة الخانكة.
 
تلقي مدير أمن القليوبية اللواء رضا طبلية، إخطارا من مباحث المرور يفيد بشن حملة مرورية على المواقف بمركز الخانكة لضبط قضايا البلطجة، أسفرت عن ضبط "م.ا" 35 سنة عاطل والسابق اتهامه في القضية رقم 9058 لسنة 2007م جنايات مركز شبين القناطر – مخدرات وضبط بحوزته مبلغ مالي 150 جنيها من متحصلات نشاطه الآثم، وبمواجهته اعترف بارتكاب الواقعة، وتحرر عن ذلك المحضر رقم 14170 لسنة 2018 جنح مركز الخانكة.
 
وتم ضبط "م.ا.ح" 36 سنة عاطل والسابق اتهامه في عدد 3 قضايا (مخدرات)، آخرها القضية رقم 8949 لسنة 2018م جنح مركز شبين القناطر، وضبط بحوزته مبلغ مالي 230 جنيها من متحصلات نشاطة الآثم، وبمواجهته اعترف بارتكاب الواقعة، وتحرر عن ذلك المحضر رقم 14169 لسنة 2018 جنح مركز الخانكة.
 

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد مجدي

طيب وسايبنهم ليه بره؟!!!

يعني ناقص ايه؟ قتل + سرقة + مخدرات وبرضه اتمسك من جديد؟ ايه يعني كل مرة بياخد نيشان جديد؟ يعين كده يبقي بدل 3 قضايا بقوا 4؟ مبروك عليكم الفوضي وكما تدين تدان! في يوم واحد منهم هايتقل ابنك او بنتك او حد من قرايبك - وابقي طلعه منها زي كل مرة :(

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة