فيديو.. رولا سعد: "لا أحب أمى.. ولو ماتت مش هزعل عليها كـ"أم" ولكن كإنسانة"

السبت، 07 يوليو 2018 02:00 ص
فيديو.. رولا سعد: "لا أحب أمى.. ولو ماتت مش هزعل عليها كـ"أم" ولكن كإنسانة" رولا سعد
كتب أحمد عبد الرحمن

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قالت الفنانة رولا سعد، إنها لا تحب أمها لأنها لا تعرفها كأم، مشيرة إلى أنها لا تحب النفاق، معلقة على تخلى والدتها عنهم:"احنا اتقتلنا بالنهار 100 مرة، وما حسينا بحياتنا، وما عشنا مرحلة بحياتنا طبيعية، وبالرغم من هذا كله سامحتها".

وأضافت خلال لقائها ببرنامج "واحد من الناس"، على فضائية "الحياة"، مع الإعلامى عمرو الليثى، انها بعد 7 سنوات من تركها لهم، رأتها مرتين، وقالت لها فى إحدى المرات :"لماذا تركتينا".

وتابعت رولا سعد :"لو أمى ماتت مش هزعل عليها كـ"أم" ولكن إنسانة، لا أعرفها كأم وما أكلت من يديها، وأنا مريضة، وهى ولا مرة حاولت تشوفنا".

 

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

كلام لا يليق

وبالوالدين إحسانا ...

صعب جدا هذا الكلام يا ست رولا سعد ...

عدد الردود 0

بواسطة:

اللهم قنا عذابك

الأم اللي تتخلى عن ولادها ما تبقاش ام

أنا عارفه ان الأم ده شيئ عظيم بس لما الأم تتخلى عن ولادها هل ده تبقى أم ؟ أنا أول مره اقول الكلام ده لانى ما كنتش قادره اطلعه من قلبي لكن هاطلعه دلوقتي لأني لاقيت حد زيي وبيقول نفس كلامي أنا كنت مهددا بالسجن عشان مبلغ تافهه وطلبت من أمي تقف جنبي لأني تخيلت أنها هي الوحيده اللي لما هاتعرف ان بنتها ممكن تتسجن هاتكون أول ايد تتمدلها لكن طلع ظني مش في محله رغم اني المساعده اللي طلبتها منها مش ماديه رغم أنها معاها وتقدر تساعدني من غير ما تخليني احتاج لحد بس هي رفضت تقف جنبي وتساعدني وفضلت ان حياتي تتعرض للسجن وأولادي يترشدو وهي ما تساعدنيش انا ما باقيتش اعتبر أن ليا ام

عدد الردود 0

بواسطة:

دودو

الجيزة

الضرر النفسي بيتغلب علي بر الوالدين.... الله عز و جل يعلم ما بداخلنا و ما يصبنا من ظلم الاباء احيانا ..و اوجه الظلم متعدد...كتفضيل احد الابناء علي الاخر ..او عدم الاهنمام و التربية الحسنة.....او عدم المساندة عند وقوع مكروة ..و الله الهادي

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة