عمرو أديب عن خسارة المنتخب: "الناس نسيت إن الشباب اللى مش عاجبنا هما اللى غيروا التاريخ"

الخميس، 07 يونيو 2018 01:15 ص
عمرو أديب عن خسارة المنتخب: "الناس نسيت إن الشباب اللى مش عاجبنا هما اللى غيروا التاريخ" عمرو اديب

كتب محمد تهامى زكى

دافع الإعلامى عمرو أديب، عن لاعبى المنتخب وجهازه الفنى بقيادة كوبر، بعد الخسارة بثلاثية نظيفة أمام بلجيكا، فى آخر وديات المنتخب قبل انطلاق بطولة كأس العالم.

 

وكتب أديب عبر حسابه على تويتر: "يبدو إن الناس نسيت اننا بقالنا تلاتين سنه ماروحناش كاس العالم، وإن الشباب اللى مش عاجبينا دول هما اللى غيروا التاريخ، وان المدرب ده وصلنا روسيا بشويش عليهم يا ناس ويكره تشوفوا حيعملوا ايه افتكرونى

عمرو أديب عبر تويتر
عمرو أديب عبر تويتر

 




أخبار اليوم السابع على Gogole News تابعوا آخر أخبار اليوم السابع عبر Google News
قناة اليوم السابع على الواتساب اشترك في قناة اليوم السابع على واتساب


الموضوعات المتعلقة


الرجوع الى أعلى الصفحة