أكرم القصاص - علا الشافعي

فيديو.. شاهد على ربيع وأوس أوس وكريم عفيفى فى حفل كلية تجارة 2010

الجمعة، 29 يونيو 2018 12:00 ص
فيديو.. شاهد على ربيع وأوس أوس وكريم عفيفى فى حفل كلية تجارة 2010 أوس أوس وعلى ربيع وكريم عفيفى
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

نشر الفنان محمد أسامة نجم مسرح مصر الشهير بـ"أوس أوس"، عبر حسابه على موقع تبادل الصور انستجرام، فيديو مع الفنان على ربيع وكريم عفيفى خلال إحيائهم حفل عيد الخرجين بكلية تجارة جامعة القاهرة 2010.

 

 

من حفله عيد خريجين كليه تجاره جامعه القاهره ٢٠١٠ من الحاجات اللى بنحبها جدا ونفتخر بالفتره ديه اوى ناس كتير بتسميها ايام الكحرته لكن احنا بنسميها ايام السعاده ايام التعب ايام السهر والحمد لله ربنا كرمنا على شغلنا وتعبنا ده من ٢٠٠٥ لحد دلوقتى وعمرنا ما نستعر منها ابدا ومعلومه صوتى حلو اووووى انا وربيع وكريم 😂 شوفوا باقى الفيديو على قناتى على الانستجرام 👍 #على_ربيع #كريم_عفيفى #اوس_اوس #مسرح مصر ❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Mohammed Usama Osos (@osossssssss) on

 

وعلق أوس أوس، على الفيديو، قائلاً: "من حفلة عيد خريجى كلية تجارة جامعة القاهرة 2010 من الحاجات اللى بنحبها جدا ونفتخر بالفترة دى أوى.. ناس كتير بتسميها أيام الكحرتة لكن إحنا بنسميها أيام السعادة".

 

وأضاف: "أيام التعب أيام السهر والحمد لله ربنا كرمنا على شغلنا وتعبنا ده من 2005 لحد دلوقتى وعمرنا ما نستعر منها أبدا.. ومعلومة صوتى حلو أووووى أنا وربيع وكريم شوفوا باقى الفيديو على قناتى على الانستجرام".

 

يذكر أن الفنان محمد أسامة، شارك فى فيلم قلب أمه بطولة شيكو وهشام ماجد وعرض فى موسم أفلام عيد الفطر، بجانب عدد من الأفلام على رأسها فيلم حرب كرموز الذى يقوم ببطولته أمير كرارة.

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة