الخطيب يتعهد بإنهاء صفقة المدرب الأجنبى خلال 48 ساعة

الخميس، 24 مايو 2018 02:39 م
الخطيب يتعهد بإنهاء صفقة المدرب الأجنبى خلال 48 ساعة محمود الخطيب
كتب فتحى الشافعى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تعهّد محمود الخطيب، رئيس النادى الأهلي، بحسم ملف المدرب الأجنبى فى غضون الـ48 ساعة المقبلة، بعدما شهدت الأيام الماضية مفاوضات مع أكثر من مدرب أجنبى لخلافة حسام البدرى الذى تقدم باستقالته على خلفية سوء النتائج.

وتفاوض الأهلي مع الأرجنتينى رامون دياز، لكن الخلاف حول الجهاز المعاون تسبب فى فشل المفاوضات وبعدها رحل دياز لاتحاد جدة السعودى.

ويتفاوض الأهلي مع عدة مدربين أجانب، منهم مدرب برتغالى وآخر ألمانى بجانب عدد من المدربين الآخرين الذين ينوى الأهلي اختيار أحدهم لتدريب المارد الأحمر.

وأعلن الخطيب أنه بصدد حسم ملف المدرب الجديد بعد غد، السبت، أو يوم الأحد المقبل على أقصى تقدير.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

كمال

كابتن بيبو

يا كابتن لجنه الكره عباره عن مجموعه من العواجيز و مش مركزين في الكره بدليل انهم ماعندهمش فكره ان اجهزه الريكفري قديمه و اللاعيبه بيشتكوا منها !!! وبعدين في ناس في مجلس الاداره بصراحه مش فاضيين غير لتصفيه الحسابات و حضرتك عارفهم كويس و ناس تانيه في مجلس الاداره حضرتك دخلتهم و مالهمش اي فايده و ناس تالته كانوا في المجلس زمااان و هي شخصيه رياضيه مش عارفين فايدتها ايه لمجلس حضرتك ياريت الانتخابات الجايه لو فيه تصيب تنقي المجلس. الجديد بشخصيات محبوبه زي حضرتك لان اغلبهم دخل المجلس على اسم قائمه حضرتك يا كابتن

عدد الردود 0

بواسطة:

ميدو

فيه حاجه كل المدربين اللى اتفق معاهم الاهلى راحوا السعوديه

انا متابع للموضوع من أوله ليه كل ما يجيوا يتفقوا مع مدرب تحصل مشاكل و يروح لفريق سعودى ذى الاهلى و الاتحاد وووو اعتقد الجى ايضا حيروح النصر و لا ايه صدفه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة