أكرم القصاص - علا الشافعي

فيديو.. منة شلبى عن موقفها من الزواج: "أنا مش ناقصة علشان حد يكملنى"

الأحد، 04 مارس 2018 10:22 م
فيديو.. منة شلبى عن موقفها من الزواج: "أنا مش ناقصة علشان حد يكملنى" منة شلبى
كتب إبراهيم حسان

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

كشفت الفنانة منه شلبى، عن موقفها من الزواج، وقالت: "أنا مش ناقصة علشان حد يكملنى بالارتباط"، لكن أنا شخصية رومانسية وعاطفية.. وأتمنى زى أى بنت إنى أكبر وأعجز مع حد بحبه، وبكون مبسوطة لما بشوف الناس العجوزة اللى عايشين مع بعض.. وأنا بأحاول إنى أبقى متوازنة نفسيا".

وأوضحت منه شلبى، أنها يمكن أن تتنازل عن أى شئ، إلا ثلاثة أشياء، هى (أهلها وعملها واحترامها لنفسها وكرامتها)، وتابعت: "الحاجات دى مش بتفاهم فيهم خالص".

 

وأضافت منه شلبى، خلال حوارها مع الإعلامى محمود سعد ببرنامج "باب الخلق" المذاع عبر قناة النهار، أن لفظ "نجمة" الذى يطلق على الفنان أو الفنانة هى ترقية فى حد ذاتها، واستكملت: "أنا بتعامل مع نفسى على إنى ممثلة، وبكون مبسوطة لما أروح مهرجان وأخد جايزة".

 

ومازحت "منة" الإعلامى محمود سعد، قائلة:"أنت ساكن فى الدور اللى فوق مننا فى العمارة.. ولو سألتنى أسئلة صعبة هطلع أدشدش العمارة كلها".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد امين عميش

عرض للزواج

بعد اجمل التحيات   إن لم تكن الفنانه الكبيره منه شلبي متزوجه فهذا عرض رسمي مني بالزواج فأنا معجب بأدائها الفني وأيضاً بجمالها المميز وأنا كاتب وشاعر  مبتدأ و قد لا أكمل في هذا المجال وموظف حكومه بسيط ودخلي ليس كبير و لو قبلت سيكون هذا أجمل يوم في حياتي     مع اجمل الامنيات 

عدد الردود 0

بواسطة:

مش مهم.

الكمال لله وحده.

و مع هذا أنا فاهم تقصدي إيه. تحياتي.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة