إيناس عز الدين تعلن انفصالها بطريقة مختلفة.. وزوجها السابق : هنفضل أصدقاء العمر كله

الأحد، 18 مارس 2018 05:04 م
إيناس عز الدين تعلن انفصالها بطريقة مختلفة.. وزوجها السابق : هنفضل أصدقاء العمر كله ايناس عز الدين
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أعلنت الفنانة إيناس عز الدين انفصالها عن زوجها الفنان أحمد قمر، بعد سنوات طويلة من الزواج، مؤكدا على استمرار علاقتهم كأصدقاء.

وكتبت عبر حسابها بموقع التواصل الإجتماعى "فيس بوك" :"بعلن انفصالي عن زوجي أحمد قمر بكل حب وود واحترام وتقدير ممكن نكون اختلفنا كأزواج اننا نكمل مع بعض أو النصيب وقف لحد كده، بس هيفضل صديق عمري كله".

وتابعت :"بتمنالك كل خير وكل سعادة ونجاح يا احمد يا انضف انسان عرفته في حياتي.. كله قسمة ونصيب.. معلومة دي مش كدبة ابريل ولا ده خبر هزار".

ايناس عز الدين
ايناس عز الدين

 

ورد عليها قمر على التعليقات :"ربنا يخليكي يا اعظم ست عرفتها في حياتي هنفضل اخوات و اصدقاء العمر كله ربنا يكتبلك النجاح والتوفيق في حياتك اللي جاية"، وكان ردها عليه :"اصدقاء العمر كله غصب عن اي حد".

رد زوجها
رد زوجها

 

وبعد الكثير من التعليقات على كلامها، كتبت إيناس :"هو ليه الناس مش متقبلة فكرة اننا انفصلنا واحنا بنحترم بعض وبنحب بعض وشايلين لبعض الخير والتقدير واننا اختلفنا كزوجين واكيد القرار ده ما اخدناهوش وليد اللحظة وقبل ما نعلنه اتناقشنا كتير وقررنا ننفصل بالمعروف واحنا شايلين وفاكرين لبعض كل حاجة حلوة".









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

الكابتن

من ايناس لعلا غانم ومش عارفين التالى مين

الناس بتغير ازواجها زى ما بتغير اى حاجه كل يوم الصبح  والغريب انهم بيعملوا بدل  بعد كده يعنى خدى جوزى وهاتيلى جوزك وترجعوا تقولوا الوسط الفنى نضيف ؟؟ يمكن  نضيف بمعنى الاضافه

عدد الردود 0

بواسطة:

hoda

سلوک متحضر

سلوک متحضر من زوجین محترمین

عدد الردود 0

بواسطة:

مصر

بلاش تستعبطونا

هو بيقولها انتي أطيب قلب في العالم وهو يقولها انتي أعظم ست في العالم ؟؟؟؟؟؟؟ طيب لما إنتوا كدة اطلقتوا ليه بقا ؟؟؟ بتستعبطونا احنا ليه ؟ نفاق وكله بيلعب على كله

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة