"هتم 45"..رانيا يوسف ترد على انتقادات ظهورها بفستان عارى فى مهرجان القاهرة

السبت، 01 ديسمبر 2018 04:22 ص
"هتم 45"..رانيا يوسف ترد على انتقادات ظهورها بفستان عارى فى مهرجان القاهرة رانيا يوسف
كتب إسلام جمال

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يبدو أن الفنانة رانيا يوسف، تعيش حالة من السلام النفسى، رغم الهجوم الشديد الذى شنه عليها رواد مواقع التواصل الاجتماعى، بعد ظهورها بفستان شبه عارى، خلال حفل ختام الدروة الأربعين لمهرجان القاهرة السنيمائى.

وواجهت رانيا يوسف التعليقات التى وجهت لها الاتهام بالابتذال والسفور، بردود أفعال إيجابية، وهو ما ظهر من خلال تعليق وجهته لها إحدى المستخدمات على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة "انستجرام".

278082-رانيا-يوسف
 
رانيا يوسف

وعلى الرغم من أن التعليق الذى هاجم رانيا يوسف لم يكن على صفحتها، بل على صفحة إحدى صديقاتها، إلا أنها حرصت على الرد بطريقة هادئة.

وجاء تعليق السيدة التى انتقدت رانيا يوسف قائلةً: "هو انتى هتموتى لو مش بينتى جسمك.. احترمى نفسك وشوفى عندك كم سنة الكبر باين عليكى".

وفاجئت رانيا يوسف، السيدة التى انتقدتها بالرد عليها بقولها: "هتم 45 سنة بعد بكرة"، ولم تكتف بهذا الرد فقط، بل نشرت صورة لهذا التعليق عبر حالتها الشخصية على "انستجرام".

  










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 9

عدد الردود 0

بواسطة:

نيهال

تافهه

رد رانيا يوسف يبين مدى ضحالة و تفاهة تفكيرها

عدد الردود 0

بواسطة:

ibrahim

الحياء فطره

من كسي الحياء ثوبه, لم ير الناس عيبه. إنا لله وإنا إليه راجعون.البقاء لله ف الحياء

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس شاكر

و لما حتمى 45 مش نحترم سننا شوية و نلم لحمنا !!! انتى بتعملى العكس..

يعنى فاضلك خمس سنين و تبقى جدة فى الخمسين... !!ولا عايزة تثبتى ايه !!

عدد الردود 0

بواسطة:

دكتور علاء الديب

مراعاه

لابد تراعي عادات المصريين معما كنت متحررة ((زيادة))---شوية مراعاه

عدد الردود 0

بواسطة:

دكتور سامى

فهموكى الأغراء غلط يا عينى ... ألله يرحم هند رستم

انتى مسكينة

عدد الردود 0

بواسطة:

Mohamed

اسلوبك رخيص زي لحمك

اوعي تفتكري أن بريق الفنان الحقيقي في التعري الرخيص الفاضح اللي عملتيه الفنان بشغله واحترامه لنفسه وتاريخه الفني لكن شغل لحم رخيص ده مش من عاداتنا ولا تقليدنا وانتي عندك ابن ايه رايك لو زميله في المدرسه يعيروه بصورك ده ويكون جسمك فرجه لزميله ومدرسيه محستيش بشعوره والعار اللي هيحس بيه ليه انتي تكوني نقطة ضعفه في حياته اتقي الله فيه لو مش لربنا

عدد الردود 0

بواسطة:

hgsv[hkd

حاسبوا انفسكم الاول

يا تري كل واحد فينا حاسب نفسه علي خطاياة اولا قبل مايحاسب الاخرين مش معنا اني بقول كده انها صح بس انا فجاة لقيت الدنيا كلها مقلوبه والحق رانيا يوسف لبسه ايه يا جماعه فيه حاجت اهم من رانيا يوسف وابو رانيا يوسف في مواطن مطحون بيواجه صعوبات

عدد الردود 0

بواسطة:

مهند

كلام فتصي

ايه يا جماعه الكلام الفاضي ده كل واحد حر تلبس نقاب تلبس بكيني هيا حره تماما ومحدش له حاجه عندها ولو مش عجبكم متتفرجوش عليها وغيروا القناه وتلاقي كل الشيوخ للي عملين ينتقدوها قعدوا يتفرجوا كويس على الفستان وجسمها وبعدين في حاجات اهم في مصر محتاجه تركيزنا زي التعليم والصحه والإخلاص في العمل..

عدد الردود 0

بواسطة:

كلمة حق

القاهرة

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده , افلا تتدبرون الى كل من ينتقد غيره بأسوا الالفاظ اذا كنتم حقا تقولون انكم الافضل واخلاقكم هى الاعلى والى ربكم انتم الاقرب والاخر هو الخاطى فأثبتو ذلك بفضائل الالفاظ والموعظة الحسنة . كلنا نخطأ و أحيانا نقدر الامور خطأ المهم ان الخطأ لا يتكرر.. الى الفنانة رانيا يوسف حضرتك شخصية محترمة ولكى من جمهورك فائق الاحترام وان كنت قد اسأتى التقدير يوما فيجب علينا ان ان نقبل منك اعتذارك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة