خالد صلاح

ضبط شبكة لتبادل الزوجات بعين شمس.. والمتهمة: جوزى قاللى لازم نكسر الروتين

الثلاثاء، 16 أكتوبر 2018 09:45 ص
ضبط شبكة لتبادل الزوجات بعين شمس.. والمتهمة: جوزى قاللى لازم نكسر الروتين تبادل زوجات -أرشيفية
كتب كريم صبحى
إضافة تعليق

ألقت الإدارة العامة لمباحث الآداب، القبض على شبكة جديدة لتبادل الزوجات بمنطقة عين شمس، تحرر محضرا بالواقعة، وتولى المستشار إسلام الأحمداوى مدير النيابة التحقيق .

البداية بورود معلومات الى ادارة التوثيق والمعلومات بوزارة الداخلية ، تفيد قيام عامل بإنشاء صفحة على مواقع التواصل الاجتماعى  "الفيس بوك"، يعرض فيها  صور لزوجته بأوضاع مخلة بالآداب، ويعرض على راغبى المتعة بتبادل زوجته مع زوجاتهم، وبعرض التحريات على النيابة أمر المستشار إسلام الأحمداوى بضبط وإحضار المتهمين .

بفحص صفحة المتهم على موقع التواصل الاجتماعى "الفيسبوك"،  تبين  أن المتهم أرسل صور زوجته بملابس مثيرة إلى راغبى المتعة، ممن يرغبون فى تنظيم حفلات جنسية بتبادل الزوجات، حيث تبين  وجود أشخاص يتواصلون معه، ويرغبون فى تبادل زوجاتهم فى شقته بمنطقة عين شمس.

تم التوصل إلى هوية المتهم، وانتقلت قوة أمنية لمكان المتهم، وألقت القبض عليه وزوجته، وضبطت  هواتف المحمول وأجهزة الكمبيوتر فى منزله، وتم عرضهما على النيابة العامة  .

واعترفت المتهمة فى التحقيقات، بأن زوجها كان يشكو لها من ملل العلاقة الزوجية بسبب الروتين، وعرض عليها إقامة حفلات جنسية فى شقته مع أشخاص آخرين.

 


إضافة تعليق




التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

اعقلوها يابشر

لا رقيب عليك الا نفسك

بتتجوز ليه ؟؟ عشان تطبق شرع الله ؟؟ وهو شرع الله يقولك تختمها خل ؟؟ تنهى جوازك الحلال بالزنا ؟؟ اني عقل ده يا بشر ،،،، مع انك ممكن تشتغل وربنا يفتحها عليك وتبقى صاحب مشروع وتتجوز تاني وساعتها مش هتبقى مخالف لشرع الله وهتلاقي نفسك ربنا معاك وبيكرمك وكسبت دنيتك واخرتك

عدد الردود 0

بواسطة:

ابويوسف

النخوه راحت خلاص

والله الواحد مش عارف يقول ايه ده لو الواحد حد عاكس مراته ممكن يقتله ما بالك باللي عايز يشوف مراته في حضن غيره ربنا ينتقم منكم رايحين فين تاني حسبي الله ونعم الوكيل

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفى صغير

أين الحياء

إ ذا لم تستح فافعل ماشئت

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة