خالد صلاح

برعاية سوبر كورة

سوبر كورة

سقوط شبكة لتبادل الزوجات بشبرا.. وإحداهن تعترف: "الرجالة ملت وعايزة تغير"

الأربعاء، 20 سبتمبر 2017 03:30 م
سقوط شبكة لتبادل الزوجات بشبرا.. وإحداهن تعترف: "الرجالة ملت وعايزة تغير" دعارة - أرشيفية
كتب كريم صبحى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يباشر مصطفى شرقاوى، وكيل أول نيابة شبرا ثان، بإشراف أحمد تعلب، التحقيق مع أكبر شبكة لتبادل الزوجات.

 

كانت الإدارة العامة لمباحث الآداب نجحت فى إسقاط أكبر شبكة لتبادل الزوجات بعد القبض على موظف وفنى يقيمان حفلا جنسيا بتبادل زوجاتهم بمنطقة شبرا.

 

البداية عندما وردت معلومات للعقيد أحمد حشاد مدير التحريات بمباحث الآداب بإنشاء المتهم "محمد ح" موظف فى فندق شهير صفحة على شبكة الإنترنت لاستقطاب راغبى تبادل الزوجات حتى تفاعل معه المتهم "محمد م" ونشأت معه علاقة صداقة انتهت بتبادل زوجاتهما فى حفلات جنسية داخل شقة المتهم الأول بمنطقة شبرا.

 

وتبين من التحريات التى أشرف عليها العميد عماد عكاشة مدير النشاط الداخلى لمباحث الأداب بوزارة الداخلية أن المتهمين كان يقيمان حفلات جنس، وكان كل متهم يقيم علاقة جنسية مع زوجة الآخر فى الشقة.

 

وبتكثيف التحريات تبين صحة المعلومات حيث أمر اللواء زكى زمزم بسرعة القبض على المتهمين.

 

انتقلت قوة أمنية بعد استئذان النيابة العامة، وتم ضبط المتهمين فى حالة تلبس كل متهم يمارس الجنس مع زوجة الآخر.

 

واعترفت زوجتا المتهمين بأن أزواجهما أجبروهما على تبادل الجنس معهم بسبب شعورهما بالملل من العلاقة الجنسية ورغبتهما فى التغيير.


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

مجدى

هههههههههههههههه ههههههههه

و كمان بتعرف بأن الرجالة ملت و عاوزة تغير و هى بقا عاملة نفسها قطع غيار ليهم ههههههه

عدد الردود 0

بواسطة:

الخوااااااجة يني

نتائج فتاي الشيخ صبري عبد الرؤوف

هذاااا القبح و الفسق و التدني الاخلاااااقي و المجتمعي نتااااااااائج مذهلة لفتااااوي الشيخ صبري عبد الرؤوف و امثاله المنحرفووووووون فكريااااا و االشاذين علميااااا و ياااااما في الجراااااب ياااااااااااااااااا حااااااااااااااااااااااااااوي

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

ان الله لا يغير ما بقوم

وما اصابكم من مصيبة فبما كسبت ايديكم عشان تعرفوا ان الغلاء والاوبئة ونزع البركة فهو ابتلاء من الله بسبب كثرة الذنوب والفواحش

عدد الردود 0

بواسطة:

CONAN

جهنم

اى حد عاقل يبص للمجتمع واللى بيحصل فيه . هيعرف اننا اكتر شعب داخل جهنم

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري وطني .ضد الخنازير الديوسيين

هؤلاء الانجاس ولاد الحرام الديوسين يجب اعدامهم

اللهم اني بلغت اللهم فاشهد

عدد الردود 0

بواسطة:

م

علي رأي المرحوم توفيق الدقن

أحلي من الشرف مفيش يااه ياأه مش مكسوفه من نفسك ايه يفرق انك تشتغلي في بيت دعاره وهو الخطوه التاليه طالما سمحت لنفسك ان تنامين مع شخص غير زوجك مش حتفرق علي رأي المثل عينك قرحه وفاجره

عدد الردود 0

بواسطة:

عصام

حرام

مع انهم مش بباكلو لحم خنزير

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد سلامه

راجعي نفسك واختاري كلامك

أولا : وصفك ليهم بالرجاله عيب في حق كل راجل بجد. دول شوية بتوع شمال ثانيا : لو دول شوية بتوع شمال اتعلمنا أن الحرة لا تأكل بثديها وبالتالي لا ينطبق عليكن المثل. ويا ريتكم كنتم بتاكلوا والله دي خيبة. وكمان كل كام يوم يطلع علينا واحدة من هنا وواحد من هناك عاوز يديهم حقوق أكثر من كده. طيب لو مع كده والحال بقي كده طيب لو بقت كده هيبقي الحال ازاي أكثر من كده يعني عاوزينها شمال. حسبي الله ونعم الوكيل لطفك يا رب

عدد الردود 0

بواسطة:

خنازير

خنازير

خنازير

عدد الردود 0

بواسطة:

حمدى عباس ابراهيم

وهل لو أنتى متزوجة تقبلى ان تكون هناك من تغير له ؟

أعلم أن الجواب سيكون نعم اقبل حتى يقبل هو لى أن افعل ذلك وهذا ما اشار به كتابنا المعجز فى س النور : ( الزان لا ينكح إلا زانية والزانية لا ينكحها إلا زان .. )

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة