أكرم القصاص - علا الشافعي

ننشر صورة استغناء كابوريا للزمالك بعد انتقاله رسميا

السبت، 19 أغسطس 2017 08:33 م
ننشر صورة استغناء كابوريا للزمالك بعد انتقاله رسميا كابوريا
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

ينشر "اليوم السابع" صورة الاستغناء الخاص بأحمد كابوريا، صانع ألعاب الفريق الجديد، بعد ضمه من المصرى البورسعيدى، عقب الجلسة التى عقدها النادى الأبيض مع مسئولى المصرى.

وحصل نادى المصرى على 8 ملايين جنيه قيمة صفقة كابوريا بشكل فورى من نادى الزمالك ودفعة واحدة، بعد الجلسة التى جمعت مسئولى الناديين، اليوم السبت، ليتم إنهاؤها بعد المفاوضات التى دارت على مدار الفترة الماضية، ولعب محمد شيحة وكيل اللاعبين دور الوسيط بين الناديين فى إتمام الصفقة.

ولم تشهد صفقة انضمام أحمد كابوريا إلى نادى الزمالك انتقال أحد لاعبى الفريق الأبيض للمصرى البورسعيدى مثلما كان منتظراً، حيث اتفق الناديان على إنهائها بدون مبادلة ورفض نادى المصرى الحصول على خدمات حسام باولو على سبيل الإعارة من الزمالك لتخفيض المقابل المادى لتتم الصفقة بـ8 ملايين جنيه.

2
 

 

كابوريا

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

على سالم

متقول للاهلى يا كابتن عبدالناصر على ترعة الزمبولى وقصة الاعب المتميز (رجب ...) اللى نفسه يوقع للأهلى

كده كده هو مش لاقى لاعيبة لا محلى ولا مستورد...وملاين رمضان صبحى طلعت بلح. والى جميع الاهلاوية اللذاذ متغطوش على فشلكم فى تعويض كل من 1-ايفونا.__________2-كوليبالى.______________3-احمد حجازى._____________4-كابتن الفريق (حسام غالى).________________5-تريزيجيه.______________6-عمرو جمال.__________7-رمضان صبحى. وقريبا عبدالله السعيد لسه جاى ليه عرض كل المراكز دى الاهلى لم يستطع توفير البديل المناسب لها ناهيك عن احمد الشيخ اللى رميتوا الموسم اللى فات للمقاصة ببلاش وفضلت مقضى الموسم كله بدون مهاجم ومعتمد على راسيات مدافعيك....... ونسيت اقولكم مبروك عليكم كأس مصر وتجديد الثقة فى المدرب العملاق حسام البدرى .. على ان نلتقى 2027 بمشيئة الله تعالى

عدد الردود 0

بواسطة:

Dr Saud

كابوريا في الاهلي

كابوريا في الاهلي عبر بوابه الزمالك ٠٠٠٠ بعشره مليون

عدد الردود 0

بواسطة:

طارق حمودة

الاسد

هو ده اسد الزمالك المشتشار مرتضي قبله كما نسمه هن صفقات مضت للزمالك زبعدين الاهلي يخش راحت والزمالك لا يتكلم اما الان فيه اسد تحيا رجوله الاسد مرتضي يا رب يفضل رئيس الزمالك علي طول رغم انف الجهلويه الي بيدخلو المواقع الزملكاوية ويتكلو عن الاسد وبيشككو فيه ويشتموا ووو ويعض الزمالكاوية المعروفين والي طردهم الاسد من النادي والملاعب اما الزملكاوية الشرفاء فمع الاسد مرتضي الي الابد فلقد اصبح لنا اسد

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة