مفاجأة.. ستانلى يضغط للبقاء فى الزمالك

الثلاثاء، 04 يوليو 2017 07:30 ص
مفاجأة.. ستانلى يضغط للبقاء فى الزمالك ستانلى
كتب عمر الأيوبى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

كشف النيجيرى ستانلى، مهاجم الزمالك، للجهاز الفنى للفريق رغبته فى الاستمرار داخل قلعة ميت عقبة، حيث كشف مصدر بالجهاز الفنى فى مفاجأة أن ستانلى هو من يضغط للاستمرار مع الأبيض عكس ما يقال داخل دجلة أن اللاعب يهتم بعرض سعودى تلقاه مؤخراً.

 

ويضغط ستانلى على مسئولى الزمالك للاستمرار فى مفاوضاتهم مع دجلة للبقاء داخل ميت عقبة، على سبيل الشراء النهائى وطلب ماجد سامى رئيس النادى الدجلاوى الحصول على مليون و300 ألف دولار بجانب أشيمبونج و2 من لاعبى الفريق الأبيض على سبيل الإعارة مقابل ستانلى.

 

الزمالك سيكثف مفاوضاته مع دجلة لرغبة مسئولى ميت عقبة فى بقائه بشرط تخفيض دجلة لمتطلبات الاستغناء عن المهاجم النيجيرى للقلعة البيضاء، خاصة بعد وجود رغبة من اللاعب فى البقاء داخل الزمالك دون النظر لأى عرض آخر.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

الحلواني

مجرد فكرة

اشيمنوج احسن من استانلي ... شارك كثيرا و لم يحرز اهداف و لم يقنع جماهير و محبي نادي الزمالك .. مليون و 300 الف دولار مبلغ كبير و مبالغ فيه .. يستطيع الزمالك شراء موهبة نيجيرية احسن من ستانلي .. فرق الدوري الفرنسي بها كثير من المواهب ياريت مرتضى يكلف احد المصريين و يشاهد و يخرج خارج دائرة وادي دجلة وخارج الفرق المصرية ..

عدد الردود 0

بواسطة:

ramadan selim

مهاجم غير كفأ

لايستحق هذه المبلغ كهربا مفيد عنه

عدد الردود 0

بواسطة:

Bitta

مش عايزينو خالص

الخروج من البطولة الافريقية وارد جدا المبلغ كبير اذا اضفت القيمة الفعلية لباقي الصفقة من لاعيبة يعني اللاعب يبقي قيمتع 2مليون ونص دولار..

عدد الردود 0

بواسطة:

مصطفي عبدون

يااخي غور يااخي

ستانلي الرخم الفاشل ده لزقة بغره انا فرحت اول ماوقع للنادي السعودي عشان مرتضي ده مبقاش يشوف انا مستغرب بصراحة شيكابالا مصدر خطورة الزمالك عايز يمشيه ومضطهده وخلاص والفاشل ابن الفاشلة اللي بيضيع كل الاجوان قدام نضارة مرتضي اللي مبيشوفش بيحارب عشان يشتريه؟؟؟؟مرتضي ده عايز دكتور نفسي باين بيحب الفشلة ذي باسم وستانلي... قسما بالله ستانلي ده لو بعشرة مليون جنيه حتي خسارة فيه لاعب سيسيه احسن منه... بثراحة قرفنا من مرتضي وستانلي وقصة الحب المشبوهة دي هههههه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة