أكرم القصاص - علا الشافعي

مرتضى منصور: اتفقنا على ضم حارس والمقاصة شكرنى على رفع سعر لاعب الأهلى

الخميس، 20 يوليو 2017 07:58 م
مرتضى منصور: اتفقنا على ضم حارس والمقاصة شكرنى على رفع سعر لاعب الأهلى مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك، أنه اتفق مع أحد الأندية على ضم حارسها إلى النادى الأبيض وبسؤاله عن ضم إسلام طارق حارس طنطا تحفظ رئيس الزمالك على الرد حتى لا تتعثر المفاوضات.

وأضاف مرتضى منصور فى تصريحات تليفزيونية لبرنامج خاص مع سيف على قناة ON SPORT مع الإعلامي سيف زاهر، أن طارق يحيى المدرب العام للزمالك يستحق أن يكون مديرًا فنيًا مقدمًا إليه الشكر للتواجد فى ناديه فى منصب المدرب العام، من أجل معاونة البرتغالي أوجستو إيناسيو المدير الفني للفريق.

شدد مرتضى منصور إنه تم إرجاء أمر الراحلين عن الفريق، بسبب البطولة العربية حيث ستكون اختبارًا لجميع اللاعبين، موضحًا أن قرار رحيل شيكابالا سيكون بالمشاورة بين أعضاء الجهاز الفني للفريق.

كما أوضح منصور أنه تغييرات الجهاز الفني للفريق كان متفقا عليها من قبل القمة 114 أمام الأهلي، فى ختام بطولة الدوري الممتاز، قائلاً: "عرضنا قطاع الناشئين بالزمالك على خالد جلال وكذلك تدريب علاء عبد الغني أحد فرق الناشئين"، بينما أكد مرتضى منصور أن دور إسماعيل يوسف هو رئيس قطاع الكرة بالنادي.

وطالب مرتضى منصور، الاتحاد العربي، بفتح باب القيد مجددًا لقيد الصفقات الجديدة، حتى يتسنى للزمالك والأهلى قيد الصفقات التى أبرمت مؤخرًا، مشيرًا إلى انتقال هشام محمد لاعب وسط المقاصة للأهلي قائلاً: "صديقي العزيز محمد عبد السلام رئيس نادي المقاصة شكرني على رفع سعره".

وقال مرتضى منصور، إن مسئولي المقاصة قالوا له إنهم سيرسلون له تورتة بسبب رفع سعر لاعبه هشام محمد إلى 14 مليون بدلاً من 4 ملايين فقط.. في كل موسم يكسب رئيس المقاصة 16 أو 17 مليون بسببي، بس أنا كده استفدت إيه من تلك المكاسب".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

زيزو

عبط

عايز يعالج

عدد الردود 0

بواسطة:

Ashraf salah

راجل كداب ومنافق وربنا ياخدك

قضيها كلام كده برده رفعت سعر ايفونا وصلته ٢ مليون دولار بعناه ب٨ مليون القافله تسير والكلاب تعوي كل أللاعيبه اللي الأهلي عايزها جابها محارب وهشام والشيخ وان شاء الله مش هتشوف بطولة تاني الأهلي فيها

عدد الردود 0

بواسطة:

باسم بسام

دمنهور

تعرف الخايب بأيه قالوا بكلامه

عدد الردود 0

بواسطة:

Ashraf salah

الأهلاوية فرحانين بيك يا حنفي

موت بحسرتك علي محارب وهشام محمد الصدمة جامده عليك وكفاية اللاعبين الزباله اللي عندك اللي بيضربوا بعض أي لاعبي محترم مش هيجي الزمالك انت بتاخد اللي الأهلي مش عايزة وكل شوية ترمي فشلك علي الوايت نايتس وتقول بيشتموا الاعيبه في ماتش اهلي طرابلس ماهو انت كمان بتشتم اللاعيبه فاكر. شتمة كوفي واحمد توفيق والشناوي وباسم

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد عطيه

الطيور على اشكالها تقع

صديقي العزيز مش ده اللي انت كنت سبه من يومين

عدد الردود 0

بواسطة:

كرهنا الكوره والرياضه

والمقاصة شكرنى لرفع سعر لاعب الأهلى في كل موسم 16 أو 17 مليون بسببي، بس استفدت إيه من تلك المكاسب"

شغل نصب، وشغل عصابات..... شئ مؤسف....تصرفات غير رياضيه وغير مسئوله... تصرفات اطفال ولا تدعو للفخر.... اين حكماء نادي الزمالك .... رحمه الله عليهم؟؟؟؟ ... النادي الاهلي يستطيع الرد... ولكن هذه الافعال ليست من شيم الكبار المحترمين

عدد الردود 0

بواسطة:

جابر

تنفع مكاس

انت ترفع اسعار والاهلى يحتكر البطوبات الله يخرب بيتك وكمان بتعترف انك بتخرب

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة