غادة عبد الرازق تعلن اعتزالها السوشيال ميديا بدون ذكر أسباب

الأربعاء، 19 يوليو 2017 01:36 م
غادة عبد الرازق تعلن اعتزالها السوشيال ميديا بدون ذكر أسباب غادة عبد الرازق
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أعلنت النجمة غادة عبد الرازق عن ابتعادها بشكل كلى عن مواقع التواصل الاجتماعى حتى إشعار آخر، بدون ذكر أى أسباب.

 

ونشرت غادة عبر حسابها بموقع تبادل الصور "إنستجرام"، مقطع فيديو للممثل العالمى سيلفستر ستالون من فيلم "روكى" يظهر به يضرب شخص آخر، وتوجه من خلاله رسالة غامضة، معلقة عليه: "طول عمرى ماكنتش أعرف إيه اللى بيربطنى بالفيلم ده بس النهاردة عرفت واتأكدت كمان هى دى غادة عبد الرازق".

 

وأعادت نشر الفيديو مرة أخرى، مصحوبا بتعليق: "أشوفكم إن شاء الله السنة اللى جاية لأنى ماعتزلتش التمثيل لكن اعتزلت السوشيال ميديا.. شكرا غادة عبد الرازق".

وكانت قد تعرضت غادة عبد الرازق لهجوما شرسا عبر مواقع التواصل الاجتماعى، بعد واقعة "البث المباشر"، التى أعلنت غادة أنها لم تقصد به أى شىء واعتذرت لجمهورها باكية.

 

وكان عدد من مستخدمى مواقع التواصل الاجتماعى، قد تداولوا مقطع فيديو لغادة عبد الرازق فى بث مباشر ظهر خلاله جزء من جسدها، أثناء قضاء إجازتها الصيفية فى إحدى جزر المالديف.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

الصريح جدا

احنا مش لاقيين ناكل

احنا مش لاقيين ناكل ودي عماله تتكلمنا عن التفاهه والله اللي بيحصل فينا ده كتير مش كفايه غلاء الاسعار وقله المرتبات وكمان اخبار مستفزه على الصبح ربنا يرحمنا برحمته

عدد الردود 0

بواسطة:

منين نجيب الصبر

والله يا ستنا الحاجة غادة عندك حق بلا سوشيال ميديا بلا قرف ما انت عارفة ياختى الناس ونمها

والله قرار عزيز ولذيذ وبلا تمييز انت كنتى فين من زمان كدة على طول خبط لزق وش بلاستيك وخشب ومقاطعة طب على البركة بس يا ريت مترجعيش فى كلامك--مع تحيات منين نجيب الصبر عليكن وعلى اعمالكن وفلتاتكن وربنا يستركن

عدد الردود 0

بواسطة:

مجدى

مبروك

عقبال ما تعتزلى التمثيل

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

غاده عبد الرازق احد حروب الجيل الرابع مثل السبكى وقبيلته وممثلى افلامه لتدمير الفن بمصر

,,,😎...

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

ارحمينا بقى من طلتك البهية

اعملى حاجة لوحه الله واعتزلى التمثيل كمان وارحمى ابونا واتعالجى بعيد عننا.. الشعب المصرى فيه اللى مكفيه..ومش ناقصين هيافة وعبط واستهبال ربنا يخليكى...

عدد الردود 0

بواسطة:

ابومحمد

للأسف

فرق شاسع بين الطالبة مريم فتح الباب الأولى ثانوية عامة وابنت حارس العقار مريم صغيرة السن وتفوقت على الظروف وتفوقت على نفسها وجعلت مصر كلها تتحدث عن تفوقها المشرف والذى يدعوا للفخر لكل انسان مصرى شريف.....فى المقابل هذه المرأة السازجه التى تشعر انها تتباهى بجسدها خلف الشاشات والتى تشعر من اول وهلة انها ست مغرورة لايهمها إلا نفسها فقط.فلولا جسد وطول هذه السازجة لما وصلت الى الشهرة ولولا عقل وادب وزكاء واحترام وتفوق مريم بنت مصر كلها لما كان فى مصر اطباء ناجحين ومتميزون مثل العالمى مجدى يعقوب ومحمد غنيم.....مريم مثل يدعوا للفخر والعزة والكرامة والتفوق والإحترام......وهذه المرأة مثل يدعوا للإشمأزاز والقرف والخلل العقلى حفظ الله مصر وحفظ شعبها ارضها وعلمائها وازهرها وطلابها ومن على شاكلة مريم فتح الباب.....وتحيا مصر

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس عادل طلعت

أعتزلت بعد فضيحة التعرى...و يا ريت تعتزل الفن تماماكله و تريحنا

كفاياكى مسلسلات فاشلة ...أرحمينا

عدد الردود 0

بواسطة:

**

مش لازم !!

مش لازم تكلفى نفسك وتذكرى الأسباب , احنا عارفينها من غير ما تقولى , والعارف لا يعرف !!

عدد الردود 0

بواسطة:

ثروت

يا أستاذه غاده لديك حق 100 %

انا نادرا لو دخلت على حسابى فى الفيس بوك . اكتشفت انه عامل زى الفسحة كله نميمة وخوض فى اعراض و احوال الناس . احييك على هذا القرار الصائب .

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

بدلا من تشجيع السياحة الداخلية عاملة زى القرع بتمد لليونان وتقولك انا وطنية وبحب مصر

البلد تعانى من الافلاس والفقر وفنادق خالية من السياحة والسياح وعمال فى الفنادق لا تجد عملا وتطرد يوميا لان اصحاب الفنادق لا يجدون مرتبات لهم وهذه الفنانة الوطنية جدا التى ظهرت وطنيتها منذ الايام الاولى للثورة وهى تطل على الناس من جذر المالديف مرة ومن جذر اليونان مرة ومن جذز الكاريبى مرة وينفقون اموال الغلابة من اهل مصر على هذه المهذلة اين الاخوة موظفين الضرائب لماذا لم يحاسبوا هؤلاء على هذه الاموال الطائلة من اين اكتسبوها واخذ حق الدولة منهم ام هى الضرائب مقررة على الفقراء فقط فى بلد الناس فيها بتلحس الاسفلت اين الاخوة المسئولين عن هذه المهزلة ؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة