الفنانة زينة للمحكمة: "مش عايزة أى علاقة تربطنى بأحمد عز بعد تشهيره بولاده"

الأحد، 07 مايو 2017 01:59 م
الفنانة زينة للمحكمة: "مش عايزة أى علاقة تربطنى بأحمد عز بعد تشهيره بولاده" الفنانة زينة
كتبت أسماء شلبى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قالت الفنانة زينة أمام محكمة أسرة مدينة نصر، خلال نظر دعوى الخلع التى حركتها ضد الفنان أحمد عز بعد حصولها على حكم نهائى بثبوت نسب طفليها عز الدين وزين الدين للفنان: "نفسى أخلص وأعيش حياة طبيعية ومتربطنيش أى حاجة بواحد شهر بيا وبأوﻻدى".

يذكر أن معتز الدكر محامى الفنانة تقدم إلى مكتب تسوية المنازعات الأسرية بمحكمة أسرة مدينة نصر بطلب يحمل رقم 832 لسنة 2016، لتطليق موكلته وسام رضا إسماعيل الشهيرة بـ"زينة"، من الفنان أحمد عز طلقة بائنة للخلع مقابل تنازلها عن جميع حقوقها الشرعية والمادية.

كما أن شهود زينة أقروا بتحرير عقدى زواج عرفيين بين عز وزينة فى 15 يونيو 2012.

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

شكوى

وحنا مالنا

متكلمنيش عن الكلام الفارغ ده كلمني في المهم يعنى انا وقت كبير بشكتي من ورشه طوب في مدينه السلام - اسبيكو الجديد- اخر الشارع بجوار جراش زلط ومدرسه جمال الدين الافغاني الورشه فيها كل حاجة ممكن لا تتخيلها وقدام منقطة سكنيه ..... حد بقى من المسئولين داري بيا ولا بشكوتى اصلا ولا محافظ القاهرة فين وبيعمل ايه وليه مش بيرد عليا ؟؟؟ هو ده اللي وصاك بيه الرئيس السيسي يا سيادة المحافظ ؟؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو مازن

إتلم المتعوس على خايب الرجا

اللى قبلنا قالوا ف الأمثال : إتلم تنتون على تنتن واحد نتن والتانيه أنتن وقالوا كمان رجل بالكسرة إن دارت عارت إن ما فتنت إن ما قالت إ ن ما ...... وكفى @

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة