ننشر أول صور لنقل أسمن امرأة فى العالم من المستشفى الهندى للإمارات

الخميس، 04 مايو 2017 12:17 م
ننشر أول صور لنقل أسمن امرأة فى العالم من المستشفى الهندى للإمارات إيمان المصرية
كتبت أميرة شحاتة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

بدأت عملية نقل إيمان أحمد، المعروفة بأسمن امرأة فى العالم، من مستشفى سيفى الهندية إلى مطار مومباى، حيث سفرها إلى مستشفى برجيل بأبو ظبى لاستكمال علاجها، حيث أحضرت المستشفى ناقلة خاصة من إيطاليا لخروجها عليها آمنة إلى سيارة الإسعاف المرافقة لها.

 

5اول صور لنقل ايمان
اول صور لنقل إيمان

 

وجاء فريق طبى مكون من 9 متخصصين من الإمارات لمرافقة إيمان، بحسب ما ذكرته صحيفة "hindustantimes" الهندية، وودع أطباء الهند إيمان وشقيقتها شيماء التى أثار الجدل حول علاج أختها ووصفت الأطباء بالكاذبين الذين يريدوا استغلال أختها من أجل الشو الإعلامى وعليه كان نقلها للإمارات من أجل حل الأزمة واستمرار العلاج الطبيعى لإيمان لتمكنها من الحركة مرة أخرى.

 

اول صور لنقل ايمان
اول صور لنقل إيمان

 

ومن المقرر أن تنتقل إيمان إلى مستشفى برجيل فى أبو ظبى فى الساعة السادسة مساء أو السابعة مساء على متن طائرة إيرباص 300 مصرية.

 

لحظة خروج ايمان
لحظة خروج إيمان

 

نقل ايماان
نقل إيمان

 

نقل ايمان من المستشفى
نقل إيمان من المستشفى









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 9

عدد الردود 0

بواسطة:

هدي عبدالرحمن

عيب

عيب من اليوم السابع استمراره وصف ايمان بطريقة مهينة مثل اسمن امراة في العالم و احيانا تطلقون عليها ايمان المصرية...فكرتوني ببعض الاخوة العرب الذين ينعتون الناس بجنسياتهم فهذا مغربي و هذا مصري و الاخر تونسي علي نحو يتسم بالعنصرية

عدد الردود 0

بواسطة:

وليد

إيه الهرجله دي

هنود بقي

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

امال احنا منين !!

ايمان المصرية !! ده على أساس اننا من كوالالامبور مثلا !! ثم فيه سؤال مهم عاوزة اعرفله اجابة , هو مش القوات المسلحة اصدرت بيان من يومين قالت فيه انها عرضت على ايمان العلاج فى مصر قبل سفرها , وجهزولها جناح خاص بيها فى المستشفى العسكرى وصرفوا عليه مبلغ كبير علشان يتناسب مع الحالة , الا ان ايمان سافرت الهند بعد كل ده !! طيب بدال ما العيانة متشحططة من بلد بلد , ايه المانع انها ترجع تتعالج فى مصر ؟؟

عدد الردود 0

بواسطة:

Franky

الهنود

من عاشر القوم أربعين يوم والهنود مخادعيين

عدد الردود 0

بواسطة:

nirv

ربنا معاكى ويشفيكى ويعافيكى

بصرف النظر عن اى هرى بين أخت المريضة والدكاترة فى الهند ... بس من الواضح ان الدكتور فى الهند .. أفاق ومجرم .. لان حبيبتى إيمان دى مش شكل وزن 171 كيلو ..دى أكتر .. معنى كدة .. انه فيه إحتمال ان نسبة كلام أختها صح .. انهم ما عالجوهاش كما ينبغى وان كل الخسية للى بيتكلم عليها مش حقيقى .. لان ده مش شكل وزن .. 171 ... ربنا يشفيكى حبيبى شفاء لا يغادره سقم قادر كريم ..بحق الأيام الكريمة ... ويشفى كل مريض .

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

شكرا لشعب الهند واطباء وممرضات الهند لرعايتهم ابنه مصر ايمان

..وجاء وقت التسوق لاخت ايمان المدعوه شيماء ..فى ابو ظبى...

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

اخى تعليق )** يوجد فرق كبير بين الهندوس ..والسيخ ( الذين يلبسون عمه الراس ويربون ذقونهم

وكذلك بين طائفه اخرى من ...اتباع هارى كريشنر ...الذين يلبسون الاورانج..

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود السيد

رقم 4 و 2 فعلا مفيش اى دم

احنا اسفين ياهنود اياكم تعملوها تانى وياريت تكونوا اتعلمتوا الدرس فللأسف احنا مش بنقابل الاحسان الا بأشد انواع الاساءة وقلة الأدب

عدد الردود 0

بواسطة:

الشبح

الي رقم 5

هي ممكن تكون وزنها كدة فعلا لان باين من الصور انها قصيرة . يعني لو طويلة كان ممكن التشكك في الوزن . عموما هذا الوزن بالنسبة لطولها كتير جد ا .. نرجوا من الله ان تشفي و تعود بالسلامة .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة