أكرم القصاص - علا الشافعي

اختبر معلوماتك.. هل تعرف كم فريق مصرى يعادل سعر محمد صلاح؟!

الجمعة، 19 مايو 2017 05:38 م
اختبر معلوماتك.. هل تعرف كم فريق مصرى يعادل سعر محمد صلاح؟! محمد صلاح
كتب أحمد عصام

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

وصل سعر محمد صلاح نجم المنتخب الوطنى إلى 50 مليون يورو، بعدما كشفت تقارير صحفية إيطالية أن نادى العاصمة لن يفرط فى نجم الفريق بأقل من هذا المبلغ.

ودخلت أندية إنتر ميلان وليفربول بجانب فرق إنجليزية أخى فى صراع للتعاقد مع اللاعب، وفقًا لما أكدته الصحافة فى إيطاليا وإنجلترا.

 

وقبل رحيل الفرعون من روما، قد يتحول نجم المنتخب الوطنى إلى أغلى لاعب عربى فى التاريخ، وبالتأكيد الأعلى سعرًا فى تاريخ مصر، التى أنجبت مجموعة من اللاعبين الكبار لم يصل أى منهم إلى سعر محمد صلاح المنتظر.

 

وسيكون محمد صلاح أغلى من أندية بالكامل تشارك فى الدورى المصرى، حيث تخطى سعره القيمة التسويقية لكل لاعبى الأهلى والزمالك ومصر المقاصة والمصرى وطنطا والنصر للتعدين مجتمعين، لكن هل تعرف قيمة لاعبى كل فريق؟!.

 

 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

اسماعيل البورسعيدى اا

ههههههههههههههههههه

لا وفى ملايين فى مصر لسة مصدقين ورافعين شعار نادى القرن واعظم نادى فى الكون وناس تانية برضو بيقولو على ناديهم النادى الملكى مش لما يبقى عند كل نادى فيهم استاد يمتلكه كل نادى سواء اهلى او زمالك لكن هتقول اية همة هيلاقو جماهير مهيطل فين زى اللى فى الكفور والنجوع والقرى علشان يضحكو عليهم اه بالمناسبة محمد صلاح كان معروض على الزمالك لكن رئيس الزمالك فى ذلك الوقت قال ان اللاعب لا يرتقى فى ان يكون لاعب فى نادى الزمالك يعنى نادى الزمالك كبير علية الله ينور احاج يونس

عدد الردود 0

بواسطة:

اهلاوي

الي رقم 1

يابني كل فرق الدوري طول عمرها كومبارس للآهلي والزمالك ... انت بتتكلم في ايه بس هي دي فرقه اللي بتشجعها روح اسرح بكسين مناديل احسن لك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة