محمد صلاح يعتذر عن الاستمرار فى جهاز الزمالك بسبب اعتراض إيناسيو

الجمعة، 07 أبريل 2017 03:46 م
محمد صلاح يعتذر عن الاستمرار فى جهاز الزمالك بسبب اعتراض إيناسيو محمد صلاح المدرب العام للزمالك
كتب أحمد توفيق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رحل محمد صلاح المدرب العام لفريق الزمالك، عن الجهاز الفنى بعد علمه برغبة المدير الفنى البرتغالى إيناسيو فى تقليل عدد الجهاز المعاون له.

 

وأكد إيناسيو لمسئولى الزمالك، أنه لا يرغب فى وجود عدد كبير فى جهازه المعاون من المصريين، خاصة أنه اصطحب ثلاثة أفراد ضمن جهازه المعاون من البرتغال.

 

وأخطر محمد صلاح مسئولى الزمالك بعد الحضور لمران اليوم واستكمال مهمته مع الفريق، بعد علمه برغبة المدير الفنى.

 

وعاد محمد صلاح إلى الإسكندرية لقضاء إجازة هناك بصحبة أسرته، عقب رحيله عن الجهاز الفنى لنادى الزمالك.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكـاوي بيقول الحق

مـن يـهـون عليـه إسمـه وتاريخـه يـستـاهل اللي يـحـصـلـه ! ولاعزاء لمحمد صلاح

الكابتن محمد صلاخ ومع إحترامي لتاريخه وحبه لنادي الزمالك ولكنه لا يحافظ على كرامته ولا على وضعه ولا جتى على عمره ! وشغال رايح جاي وتحت الطلب ديلفـري وهذا لا يليق بمكانة محمد صلاح ولا وضعه الذي اهتز كثيرا في نظر كل الرياضيين ! ومن لايحافظ على كرامته ولا على تاريخه يستاهل اللي يحصـله !! ولاعزاء للأخ محمد صلاح فهو الذي جعل نفسه في هذا الوضع السيء الذي لايليق أبدا .. وعموما لاتقلق بعد شهر أو شهرين الراجل البرتعالي أكيد هيمشي كالعاده ومرتضي منصور يقولك تعالي تاني فـتـقول حاضر أنا تحت أمر الزمالك !!!

عدد الردود 0

بواسطة:

ماجد محمود

تابع لمرتضى وليس نادى الزمالك

خسارة تاريخك

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

عيب

نفسي افهم ايه اللي بتعمله في نفسك دة؟شويه احساس وكرامه ولا بقت عمله نادرة؟كنت شغال وكويس وسيبك من نغمه النادى محتاجني ومتاخرش عنه من الواضح ان مرتضي عندة سي دى لك ومتقدرش تقول لا

عدد الردود 0

بواسطة:

البدوى

ولسه

الكابتن محمد صلاح مدير فنى محترم له تاريخ من الاحترام فى الملاعب لاعب او مدرب وقريب الشبه الى حد ما من ىلكابتن عبد العزيز عبد الشافى لكنه جانبه الصواب فى القبول والاعتذار لان الظرف فى المناخ الادارى لنادى الزمالك لايسمح لمثل الكابتن محمد صلاح لتداء مهمته على الوجه الاكمل ولكن قبل التدريب يأتى الاعتذار فلاوقت عادى نقول بنشوف اللعيبه والدورى فى حكم اللى انتهى على العموم وللظرف الادارى الغير داعم لنجاح الفريق ويعمل كالدبة التى قتلت صاحبها فلن يستمر ايضا المدرب الاجنبى الجديد وهذا ليس تشاؤما بل هى من ضروريات عمل الادارة فى نادى الزمالك ولنعود بالنظر للوراء ليس طويلا ونعد المدربين سواء الأجانب او الوطنيين لنرى الحقيقة وعلى العموم بالتوفيق لنادى الزمالك مع العلم بانى من مشجعى الناجى الاهلى والاسماعيلى

عدد الردود 0

بواسطة:

المصري افندي

صلاح "سناكس " .... بين المدربين ... !!!

متستعجلش ...دورك جاي روح اسكندريه ريح شهرين وتعالي استلم الفرقه يكون ايناسيو مشي

عدد الردود 0

بواسطة:

عبدالوهاب عادل

اخر خدمة الغز علقة

عمرك انتا واسماعيل يوسف ما حتتعلموا الدرس واخدينها سبوبة احترموا تاريخكم وعيب عليكم انتم الان جدود تلهثون وراء المادة بحجة اننا ابناء النادي ومستحيل عدم تلبية نداء نادي الزمالك في حين ان كل ما يحترم اسمه وتاريخه عليه الابتعاد عن النادي في تلك المرحلة . تلك المرحلة تحتاج الي مارمطون يقول نعم وحاضر لعب فتحي وحفني حاضر متلعبش قلان حاضر خسرت يبقي لبست في الحيطة وحتشيل الليلة يا خسارتك لحرس الحدود الناس المحترمة اللي اولوك المسئولية وباشارة جريت وسبتهم ودور علي حد حيشغلك تاني او ارضي بوظيفة ادارية في قطاع الناشئين اهي سبوبة وتكون استند باي خلال شهر او كام مباراة ويرحل البرتغالي وتعود تاني علشان السبوبة والعداد يعد يا خسارة .

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوي

هل يعمل محمد صلاح مع الزمالك باليومية ؟!!!

هل يعمل محمد صلاح مع الزمالك باليومية ؟!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

المصرى افندى

كفاية

صلاح يويو .. كفاية كده البنى آدم مالوش إلا كرامته .. مرتضى بعزقك

عدد الردود 0

بواسطة:

جمال

بدون اعتراض

من يوافق على العمل فى نادى الزمالك فى فترة رئاسة مرتضى منصور تحت اى مسمى من المسميات عليه ان يتحمل كم الاهانات التى سيتعرض لها بدون اى اعتراض .

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

وخسرت وظيفتك فى تدريب نادى حرس الحدود..واصبحت خالى شغل

لا حصلت بلح الشام ولاعنب اليمن....العيب على مرتضى الذى عين نواب الكوتش الاجنبى من مدرب عام ومدربين مساعدين ..بدون اخد راى الكوتش ايناسو

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة