حازم إمام ينتقد توجيه السباب لـ"أسامة نبيه" :"ضد الشتيمة فى جميع الأحوال"

الأحد، 12 فبراير 2017 08:31 م
حازم إمام ينتقد توجيه السباب لـ"أسامة نبيه" :"ضد الشتيمة فى جميع الأحوال" حازم إمام
كتب إسلام جمال

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رفض حازم إمام، لاعب نادى الزمالك السابق، السباب الذى تم توجيهه لـ"أسامه نبيه"، المدرب العام للمنتخب المصرى، وذلك فى أثناء مباراة القمة.

وكتب إمام عبر حسابه على "تويتر" :" من حقك تحب وتكره وتنتقد بس مش طبيعي تهاجم انسان ناجح في شغله حتي لو مختلف معاه، انا ضد الشتيمة في جميع الأحوال والي مرضهوش ليه مرضهوش لحد".

كان عدد من مشجعى النادى الأهلى، قد وجهوا السباب لنبيه، خلال مباراة القمة، التى أقيمت على ستاد محمد بن زايد بالإمارات، على بطولة كأس السوبر المحلى، يوم الجمعة الماضى، وذلك على إثر استبعاد الكابيتانو حسام غالى من المنتخب المصرى فى الآونة الآخيرة، بسبب خلافه مع المدرب العام.

 

حازم إمام
حازم إمام

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

عبدالرحمن بدرالدين\النمسا

قلة

بصراحة القلة من جمهور الاهلى اساءو للمصريين فى الامارات والمفروض انهم متعلمون تعليم عالى ثم هو مين حسام غالى على الاقل فى الوقت الحالى وما حدث يدل على ان من شتم اسامه نبيه لا عنده اخلاق ولا بيفهم فى الكورة

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو العُريف

رقم 1 صدقت

ولان جماهير الاهلى الموجوده فى الاستاد كانت سيئة النوايا ومتحامله زورا وبهتانا على اسامه نبيه لصالح حسام غالى .... فقد جاءها الرد الرادع على الاساءه وسوء النيه : بهزيمة الاهلى المحبطه والمخجله. وضياع حسام غالى تحديدا لاسوء ركلة ترجيح فى التاريخ الكروى. لتظل نقطه وذكرى سوداء فى تاريخ لاعب الاهلى

عدد الردود 0

بواسطة:

حاتم

حسام غالي الملك

هو إنتوا بتسمعوا بودن واحده بس؟؟؟؟؟ والله امركم عجيب وسب الجمهور لصالح سليم والاهلويه طوووووول الماتش بتسموه أيه يا بهوات؟؟؟؟ أنا ابني الصغير عنده 10 سنين كان معايا في الاستاد وبقيه الأسره وكل مره كانوا بيشتموا فيها كانوا بيسألوني بيقولوا أيه؟؟؟؟؟ أرد ازاي أنا بقي ؟؟ كل اللي قالوا جمهور الأهلي روح يانبيه مش الفاظ قذره زي اللي سمعناها من المدرجات البيضا.

عدد الردود 0

بواسطة:

aelian@hotmail.co.uk

اللى بيته من زجاج

واضح ان جماهير الزمالك بقت عاملة رئيسه , داير على كل القنوات يسب و يشتم و بعدين يتكلم عن الفضيلة و الشرف و الاخلاق

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة