أكرم القصاص - علا الشافعي

فيديو.. "شيما" تجلس على الأرض فى حالة ذهول بعد قرار حبسها

السبت، 18 نوفمبر 2017 10:38 م
فيديو.. "شيما" تجلس على الأرض فى حالة ذهول بعد قرار حبسها شيما
كتب كريم صبحى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

انهارت المغنية شيما عقر علمها بقرار حبسها 4 أيام على ذمة التحقيق بتهمة التحريض على الفسق وصرخت مرددة: "لو اتحبست يوم هموت".

واقتادت قوة من رجال مباحث الآداب المتهمة فى سيارة ميكروباص إلى قسم شرطة النزهة لتنفيذ قرار حبسها.

 

وأمر معتز زكريا، وكيل أول نيابة النزهة، برئاسة شريف معتز وإبراهيم صالح المحامى العام، بحبس المطربة شيما 4 أيام على ذمة التحقيق.

 

ووجهت النيابة للمطربة تهمة التحريض على الفسق وعرض مصنف سمعى وبصرى بدون ترخيص، وإثارة الغرائز من خلال إيماءات جنسية بالفيديو كليب.

 

وقالت المتهمة أمام معتز زكريا، وكيل أول نيابة النزهة، إنها لم تكن تعلم أن الكليب سيثير ضجة وانتقادات عقب إذاعته مشيرة إلى أنها أداة فى يد المخرج وهو من يوجهها فى تمثيل الكليب، ولم تعلم أنه سيخرج بهذا الشكل.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

السويسى

القانون لا يحمى المغفلين و الفاسقين

بطلوا بقى حجة ان المخرج هو اللى بيوجه الممثل لكل الحركات و الايماءات ...يعنى انتى كنتى دمية و مغيبة و مش فاهمة حاجة من كل التلميحات الجنسية دى كلها ....يعنى يقولك اقعلى تقلعى ...ارقصى بخلاعة ترقصى ....اعملى حركات جنسية تعملى ..و انتى غبية مش فاهمة و لا بتتغابى ....عموما وعلشان متستهبليش ....القانون لا يحمى المغفلين و الفاسقين ,...يا مغفلة .

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري مستغرب

ياريت

في اسبوع واحد جابو البنت وحبسوها.برافو بس ياريت الشرطه برضو تشوف البلطجيه وسواقين التوكتوك والبياعين اللي احتلو الشوارع والقهاوي اللي احتلت الرصيف علي مستوي الجمهوريه.والشباب اللي ماشي يعاكس في البنات في الشوارع في عز الظهر ولا هوه شغل الداخليه مقتصر علي االي بيغنو وبس

عدد الردود 0

بواسطة:

R

بالشفا

لا تعليق علي قرار التيابه ولكن السؤال هل سرعة إتخاذ الاجراءات بسب الضحة التي اثارها الفيديو ام ان السرعة في الاجراءات بدأت فعليا علي ارض الواقع

عدد الردود 0

بواسطة:

أمين الأميني

يا سلام لو الدولة تعامل الفاسدين الكبار زي شيما

أنا فخور بالنشاط والحماس والفعالية المذهلة في القبض على الداعرات والفاسقات ياريت النشاط والحماس ده يمتد للفاسدين الكبار بتوع صفقة القمح مثلًا

عدد الردود 0

بواسطة:

درش

فى ذهول من قرار حبسها؟؟؟؟

امال الجماعة دول فى الاخرة هيعملو ايه لما يوم واحد حبس هتموت يارب عفوك

عدد الردود 0

بواسطة:

الدكتور

ليس عندي سوى كلمتين وبس

ربنا يهديها

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة